Dujinių variklių maitinimo sistemos


Mechanikos referatas. Įvadas. Dujinių sistemų klasifikacija. I karta. II karta. Iii karta. IV karta. Dujinės maitinimo sistemos techninė priežiūra. Dujinių sistemų eksploatavimo problemos. Privalumai. Minusai. Išvados. Naudota literatūra.


Dėl netinkamos eksploatacijos arba gedimų degalų mišinys užsidega įsiurbimo trakte ir gadina prietaisus.

Varikliui dirbant su dujomis sumažėja variklio cilindro ir stūmoklio detalių išdilimas, nes nenuplaunama nuo cilindro sienelių alyva.

Tolygiai degiuoju mišiniu pripildomi cilindrai, tolygiau dirba variklis, mažiau užsiteršia variklio alyva ir teoriškai rečiau reikia ją keisti (30 – 40 proc. prailgėja rida).

Jų saugojimas priklauso nuo procentinės sudėties ir natūralios aplinkos temperatūros 2–20 bar slėgio balionuose. Šios dujos gaunamos iš anglies arba perdirbant naftą. Gamtinės dujos arba metanas saugomi 160–200 bar slėgio balionuose. Jos skystėja –160 °C temperatūroje.

Kadangi dujų balionas statomas vietoj atsarginio rato, tai nebelieka vietos kur galimėtų padėti atsarginį ratą, todėl jis lieka mėtytis bagažinėje arba statomi dideli dujų balionai, kurie užima puse bagažinės erdvės.

Alfredas Rimkus; Romualdas Butkevičius. AUTOMOBILIO ELEKTROS ĮRANGA, ELEKTRONINĖS VALDYMO SISTEMOS 4 KNYGA. Kaunas: UAB „Judex“, 2012.

  • Mechanika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2724 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 1399 KB
  • Dujinių variklių maitinimo sistemos
    10 - 9 balsai (-ų)
Dujinių variklių maitinimo sistemos. (2015 m. Gruodžio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/dujiniu-varikliu-maitinimo-sistemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:09