Dujų skirstymo mechanizmas VTEC, jo konstrukcijos įvertinimas


Dohc duju skirstymo mechanizmas. Duju skirstymo mechanizmas referatas. Duju skirstymo mechanizmas i vtec. Duju skirstymo mechanizmas doch. Duju skirstimo mechanizmas vtec. Vtech mechanizmas. Duju skirstymo mechanizmo referatas. Rinkos mechanizmas referatas. Vtec dujų skirstymo sistema. Duju skirstymo mechanizmas kursinis.

Transporto referatas. Vidaus degimo varikliai. Įvadas. Vtec atsiradimas. Mechanizmas dohc vtec. Mechanizmas sohc vtec. Mechanizmas vtec-e. Mechanizmas. Stage vtec. Mechanizmas i- vtec. Mechanizmas i- vtec vcm. Mechanizmas i- vtec mechanizmas avtec. Vtec motocikluose. Išvados. Literatūra.


VTEC sistema yra paprasčiausias būdas aprūpinti variklį su daug veleninių profilių optimizuotoms žemoms ir aukštoms apsukų operacijoms. Vietoj vienos kameros kumštelio įjungimo kiekvienam vožtuvui, yra du: vienas optimizuotas mažų apsukų stabilumui ir degalų naudojimo efektyvumui; kitos skirtos maksimaliai aukštoms apsukoms ir galiai. Tinklų sujungimas tarp dviejų kumštelių skilčių yra kontroliuojamas elektroninis valdymo blokas, kuris atsižvelgia į variklio alyvos slėgį, variklio temperatūrą, transporto priemonės greitį, variklio sūkių ir akselerstoriaus padėtį. Naudojant šias sąnaudas, elektroninis valdymo blokas yra užprogramuotas pereiti nuo mažo pakėlimo iki aukšto pakėlimo kumštelių skilčių, kai aplinkybės nurodo, kad variklio galingumas bus patobulintas. Perėjimo taške solenoidas yra įjungiamas, kuris paleidžia tepalo iš vožtuvo esančio ritėje naudoti kaiščio, kuris jungiasi su aukštų apsisukimų per minutę kumštelių kartotuvų į mažų apsisukimų per minutę. Nuo to momento, mažasis vožtuvas atsidaro ir užsidaro pagal aukštą keliamąjį profilį, kuris atidaro vožtuvą labiau ir ilgesniam laiko tarpui. Perėjimo taškas yra kintamas, tarp minimalios ir maksimalios ribos, ir yra nustatomas pagal variklio apkrovą. Krumpliaračių grįžimui nuo didelių iki mažų apsisukimų per minutę yra nustatytas mažesnis variklio sūkių atsiradimas, kad būtų išvengta situacijos, kai variklis yra prašomas veikti be pertraukų arba perėjimo taškų.

Įdiegta kaip DOHC sistema 1989 m. Honda Integra ir Civic CRX SIR parduodamų modelių Japonijoje ir Europoje, kuris naudojamas 160 AG (120 kW) variantas B16A variklio. JAV rinka pirmiausiai susidūrė su VTEC sistema, 1991 m. pristačius Acura NSX , kuris naudojamas DOHC VTEC V6 su 290 AG (220 kW). DOHC VTEC varikliai greitai atsirado kitose transporto priemonėse, pavyzdžiui, 1992 Acura Integra GS-R (B17A 1,7 litro variklis). Ir vėliau, 1992 m. Honda Prelude VTEC (H22 2,2 litro variklis su 195 AG) ir Honda Del Sol VTEC (B16 1,6 litro variklis). Honda taip pat toliau plėtojo kitas atmainas ir šiandien siūlo keletą rūšių VTEC, pavyzdžiui, I-VTEC ir i-VTEC "Hybrid.

Kai populiarumas ir prekybos vertė VTEC sistemoa augo, Honda pritaikė sistemą SOHC (Single Over Head Cam) varikliams, kurie turi bendrą veleną tiek su įsiurbimo ir išmetimo vožtuvais. Kompromisas buvo tas, kad Honda SOHC varikliams palankiai veikė VTEC mechanizmas įsiurbimo vožtuvams. Taip yra todėl, VTEC reikalauja trečiosios centrinės pavaros svirties ir kumštelinių gumbelių (kiekvienai įsiurbimo ir išmetimo pusėms), o SOHC variklyje, žvakės yra tarp dviejų išmetamųjų kuliso pečių, nepalikdamas vietos VTEC pavaros svirčiai. Be to, centrinis kulisas velene gali būti panaudojamas bet kurio iš įsiurbimo ar išmetimo, mažinant VTEC funkciją į vienai pusei.

  • Transportas Referatai
  • 2012 m.
  • 9 puslapiai (1982 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 54 KB
  • Dujų skirstymo mechanizmas VTEC, jo konstrukcijos įvertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Dujų skirstymo mechanizmas VTEC, jo konstrukcijos įvertinimas. (2012 m. Rugsėjo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/duju-skirstymo-mechanizmas-vtec-jo-konstrukcijos-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:46