Duonos gaminių marketingo tyrimas


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. Tyrimo metodika. Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados ir siūlymai. Literatūros ir kitų informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Šiandieniniame pasaulyje vartotoju poreikiai labai sparčiai keičiasi, todėl pagrindiniu tikslu tampa juos patenkinti ir tai skatina duonos pramonę tobulėti. Nuolat atsinaujinti, ieškoti būdų kaip pagerinti duonos gaminius, siekiant aukščiausios kokybės ir išskirtinio skonio.

Parengėme anketą, kuri buvo atlikta 2015 m. lapkričio mėn. anketa sudaryta iš 19 klausimų: 10 - apie duonos gaminius, 5 - demografiniai.

n=

Duonos gaminių marketingo tyrimas. (2016 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/duonos-gaminiu-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:15