Dviejų aukštų namas su garažu kursinis


Dviejų aukštų namo aiškinamasis raštas. Dvieju aukstu namas konstrukcine dalis.

Statybos kursinis darbas. Dviejų aukštų su garažu gyvenamasis namas. Įvadas. Tūrinė - planinė pastato charakteristika. Statybos sklypas. Bendrieji statybos sklypo duomenys. Pastato konstrukcijos. Pamatai. Sienos. Pertvaros. Laiptai. Langai, durys, vartai. Grindys. Stogas. Sąramos. Vidaus ir išorės sienų apdaila. Techniniai – ekonominiai pastato rodikliai. Išvados. Informaciniai šaltiniai. Priedai.


Šiuolaikinė statyba yra labai pažengusi, gausu įvairiausių statybinių medžiagų, mechanizmų palengvinančių ir sutrumpinančių statybos laiką, todėl kiekvienas žmogus gali pasirinkti sau priimtiniausius sprendimus statant namus. Dažniausiai namo dydį ir konstrukcinius sprendimus nulemia keli veiksniai: žmonių skaičius, finansinė padėtis šeimoje bei padėtis geografinėje vietoje. Statant namą būtiną jį įrengti, kad jis būtų šiltas ir jaukus.

Tačiau kiekvienas iš mūsų skirtingai vertina ir supranta alternatyvas.

Kiekvienas statydamas namą nori, kad jis būtų tvirtas ir ilgaamžis, apsaugotų, todėl šio kursinio darbo objektas – mūrinis

Šio kursinio darbo tikslas – parengti dviejų aukštų su garažu gyvenamojo namo architektūrinę – konstrukcinę projekto dalį.

Šio kursinio projektavimo uždaviniai:

1.suprojektuoti pastato konstrukcijas: pamatus, perdangas, sienas, stogo konstrukcijas ir kt.;

2.paskaičiuoti išorinės sienos šiluminės izoliacijos storį ir visuminę šiluminę varžą;

3.analizuoti sienų konstrukcinius sprendimus;

4.sudaryti sąramų, langų ir durų, surenkamųjų gelžbetoninių ir betoninių, grindų žiniaraštį;

5.parengti brėžinius.

  • Statyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 19 puslapių (3434 žodžiai)
  • Kolegija
  • Statybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 218 KB
  • Dviejų aukštų namas su garažu kursinis
    9 - 2 balsai (-ų)
Dviejų aukštų namas su garažu kursinis. (2013 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/dvieju-aukstu-namas-su-garazu-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:32