Dvimačių ir trimačių figūrų supratimas pradinėse klasėse


Dvimates figuros. Trimate figura. Skaidres pradinems klasems. Geometrija pradinese klasese. Matematika pradinems klasems savarankiski darbai.

Pedagogikos diplominis darbas. Įvadas. Dvimačių ir trimačių figūrų supratimo pradinėse klasėse teorinė problematika. Figūros vaizdinio struktūra. Geometrinės figūros sąvoka. Geometrinių vaizdinių rūšys. Dvimačių ir trimačių figūrų suvokimo specifika. Dvimačių ir trimačių figūrų supratimo ugdymas pradinėse klasėse. Psichologiniai jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų ypatumai. Švietimo dokumentų ir vadovėlių analizė dvimačių ir trimačių figūrų supratimo formavimo aspektu. Ugdymo galimybės. Dvimačių ir trimačių figūrų supratimo tyrimas III – IV klasėje. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Dvimačių ir giminingų trimačių figūrų apibūdinimo ypatumai. Su dvimate ir trimate figūra siejamų sąvokų supratimo ypatumai. Dvimačių ir trimačių figūrų detalių, savybių įžvelgimo ypatumai. Išvados. Literatūra.


Tikslas – išsiaiškinti dvimačių ir trimačių figūrų supratimą 3 - 4 klasėse.

Uždaviniai:

1. Analizuojant pedagoginę, psichologinę literatūrą:

•Išnagrinėti geometrinės figūros vaizdinio struktūrą.

•Išanalizuoti dvimačių ir trimačių figūrų supratimo ugdymo pradinėse klasėse problematiką.

2. Ištirti III - IV klasės mokinių dvimačių ir trimačių geometrinių figūrų supratimo ypatumus.

Tyrimo metodai. Mokslinės ir metodinės literatūros analizė, vadovėlių analizė, apklausa, diskusija, kokybinė ir kiekybinė rezultatų analizė.

Dvimačių ir trimačių figūrų supratimas pradinėse klasėse. (2013 m. Spalio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/dvimaciu-ir-trimaciu-figuru-supratimas-pradinese-klasese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:45