Dviračių centras verslo planas


Verslo verslo planas. Santrauka. Įvadas. Laisvalaikio organizavimo teoriniai aspektai. Turizmo sąvokos samprata ir klasifikavimas. Laisvalaikio samprata, formos ir funkcijos. Keliavimo maršruto planavimas ir keliavimo motyvai. Dviračių centro „Dviratis“ verslo planas. Verslo plano santrauka. Dviračių centro „Dviratis“ pristatymas. Verslo idėjos pristatymas. Dviračių centro „Dviratis“ organizacinė struktūra. Individuali įmonė „Dviratis“ rinkos analizė ir rinkodaros strategija. Įmonės „Dviratis“ SSGG analizė. Finansinis planas. Terminų ir sąvokų žodynas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedų sąrašas.


Darbe yra suformuluotos kokybiškų dviračių trasų ir takų Klaipėdos regione, dviračių kaip laisvalaikio praleidimo formų problemos. Numatytas darbo tikslas – parengti dviračių centro „Dviratis“ verslo planą. Šiam tikslui pasiekti išsikelti uždaviniai, kuriuos įgyvendinant išanalizuoti įvairių Lietuvos ir užsienio autorių teoriniai bei praktiniai tyrimai. Norint formuoti kuo įvairiapusiškesnę asmenybę visuomenėje, reikia plėsti laisvalaikio paslaugų spektrą, o tam labai tinka sportinis-pažintinis turizmas keliaujant dviračiu. Dviratis yra traktuojamas, kaip pilnateisė transporto priemonė ir jų infrastruktūros gerinimui turi būti skiriamas didelis dėmesys dabar, kai gatvės ir keliai yra perpildyti automobiliais ir motociklais.

Teorinėje darbo dalyje analizuojant laisvalaikio organizavimo teorinius aspektus: turizmo sąvokos sampratą ir klasifikavimą, laisvalaikio sampratą, formas ir funkcijas, keliavimo maršruto planavimą ir keliavimo motyvus buvo lyginama bei susisteminta skirtingų autorių nuomonė. Empirinėje dalyje vadovaujantis verslo plano rekomendacijomis parengtas verslo planas.

Teorinės medžiagos analizė parodė, kad keliaujant pažintinio turizmo tikslais kaip transporto priemonė egzistuoja ne tik automobiliai, autobusai, bet taip pat ir dviračiai. Tačiau kelionės dviračiais Lietuvoje nėra itin populiarios, nes niekas tinkamai neprižiūri kelių, kuriais dviratininkai laisvai ir saugiai galėtų keliauti. Laisvalaikis, kaip vienas iš reikšmingiausių asmenybės vystymosi faktorių, visiškai gali realizuotis kūryboje. Bent nedidelę dalį savo laisvo laiko žmonės privalo skirti poilsiui bei tobulėjimui, tiek dvasiniam, tiek fiziniam, tam, kad galėtų efektyviai dirbti. žmogaus motyvai stipriai kontroliuoja jo norus ir poreikius keliavimui. Dviračių centro „Dviratis“ verslo plane yra pristatyta įmonė, verslo idėja. Numatyta galima įmonės organizacinė struktūra, atliktos konkurentų, rinkos, rizikos analizės, nustatyta rinkos strategija bei parengtas finansinis verslo planas.

Darbo pabaigoje suformuluotos išvados ir pasiūlymai, kuriose išsiaiškinta laisvalaikio organizavimo teoriniai aspektai bei verslo galimybės šioje srityje. Nauja įmonė „Dviratis“ dėl perspektyvios rinkos bei atliktų analizių ir parengto finansinio plano turėtų sulaukti pasisekimo ir pradėti nešti pelną.

Temos aktualumas: Gerėjant gyvenimo kokybei, laisvalaikis įgauna vis didesnę reikšmę. Tai jau nebe vien laikas skirtas pailsėti nuo darbo, šiuolaikinis laisvalaikis yra siejamas su asmenybės branda ir tobulėjimu. Keičiantis laisvalaikio sampratai būtinai kartu reikia keisti ir siūlomų paslaugų spektrą bei jų kokybę. Plečiantis miestams, kartu su jais daugėja ir gyvenančių žmonių juose, ko pasekoje didėja ir laisvalaikio paslaugų paklausa. Vykstant esminiams pokyčiams visuominėje, kylant bendram gyvenimo lygiui, vis labiau jaučiamas kultūrinių, gamtinių, meninių, dvasinių vertybių poreikis. Norint formuoti kuo įvairepusiškesnes asmenybes visuominėje, reikia plėsti laisvalaikio paslaugų spektrą.

Šiomis dienomis, vienas iš laisvalaikio praleidimo būdų yra sparčiai populiarėjantis sportinis - pažintis turizmas keliaujant dviračiu. Pasak T. Craughwell dviratis - tai viena elegantiškiausių kada nors išrastų transporto priemonių. (2014, 222 p.). Jis yra perspektyvi, patogi, ekonomiška transporto priemonė, visi žino, kad dviratis žmogui naudingas, ir kaip puiki mankštos priemonė. Mieste dviračiu galima nuvažiuoti į tam tikras vietas, kur kas greičiau nei tai pavyktų padaryti automobiliu ar miesto autobusu, taip pat jį yra žymiai lengviau pastatyti grįžus namo, aikštelėje ar miesto centre lyginant su kitomis transporto priemonėmis. Todėl labai svarbu akcentuoti tai, kad dviratis yra traktuojamas, kaip pilnateisė transporto priemonė ir jų infrastruktūros gerinimui turi būti skiriamas didelis dėmesys dabar, kai gatvės ir keliai yra perpildyti automobiliais ir motociklais, nes senaisias laikais, kai buvo kuriamos miestų infrastruktūros, į dviratininkų interesus neatsižvelgė niekas, nei miestų planuotojai, nei gatvių bei kelių tiesėjai, nei eismo organizatoriai.

Problematika. Šiais laikais labai trūksta gerų, kokybiškų dviračių trasų ir takelių Klaipėdos regione, neišplėtota jų infrastruktūra, neskatina žmonių naudotis dviračiu, kaip keliavimo priemonė, jį pasirinkti, kaip alternatyva laisvalaikio praleidimo būdui. Šiame kursiniame darbe, analizuojama, kaip šias problemas būtų galima spręsti ir kaip paskatinti keliones dviračiais, kaip laisvalaikio praleidimo formą.

Darbo objektas – dviračių centro „Dviratis“ įkūrimas.

Darbo tikslas: parengti dviračių centro „Dviratis“ verslo planą.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti turizmo sampratą ir jo klasifikavimą.

Išnagrinėti laisvalaikio esmę, formas ir funkcijas.

Ištirti būsimą verslo rinką, konkurentų siūlomas paslaugas bei jų kainas.

Atlikti dviračių centro „Dviratis“ SSGG analizę ir parengti finansinį verslo planą.

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 30 puslapių (8580 žodžių)
  • Kolegija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 67 KB
  • Dviračių centras verslo planas
    10 - 7 balsai (-ų)
Dviračių centras verslo planas. (2015 m. Gegužės 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/dviraciu-centras-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:17