Dviračių nuoma


Marketingo projektas. Įvadas. Dviračių nuomos įmonės rinkodaros analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šiuo metu, kai šalyje yra daugybė rinkoje gerai įsitvirtinusių įmonių, labai svarbu prieš kuriant verslą ištirti rinką, bei konkurentus. Dabar kai prekyboje jau yra įvairiausio asortimento prekių ir paslaugų yra gana sunku nustebinti vartotojus kažkuo nauju. Įmonė UAB ,,DVIRATUKAS“ pardavinės naujausių technologijų dviračius sukurtus patogumui ir pasimėgavimui važiuojant. Mūsų įmonė išsiskirs iš konkurentų gera kokybe, maksimaliu klientų poreikio patenkinimu, bei lojalumu su klientais. Kad įsitvirtint rinkoje įmonė rengs labdaros fondus, viešuosius ir nemokamus prekių pristatymus, pastoviems klientams teiks dovanų kuponus bei įvairias nuolaidas.

Darbo tikslas-atlikti įmonės UAB ,,DVIRATUKAS“ rinkodaros analizę.

Darbo uždaviniai:

1. Ištirti rinkodaros komplekso programos elementus ir aplinkas.

2. Atlikti rinkos segmentavimą ir nustatyti įmonės tikslinę rinką, bei vartotojo prototipą.

3. Atlikti konkurentų rinkos analizę.

4. Nurodyti prekės, kainos, pateikimo, bei rėmimo politiką.

  • Marketingas Projektai
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (2202 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 911 KB
  • Dviračių nuoma
    10 - 4 balsai (-ų)
Dviračių nuoma. (2014 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/dviraciu-nuoma.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:10