Dydžio vaizdinių formavimas


Matematiniu vaizdiniu formavimas ikimokykliniame amziuje. Matematiniu vaizdiniu formavimas. Matematika ikimokyklinio amžiaus vaikams. Matematiniu vaizdiniu suvokimas. Ikimokyklinis matematinis ugdymas. Matematikos vaizdiniu formavimas. Matematika ikimokykliniame amziuje. Matematiniu vaizdiniu kurimas. Matematinių vaizdinių ugdymas. Dydzio vaizdiniai.

Psichologijos referatas. Įvadas. Dydžio vaizdinių formavimo ikimokykliniame amžiuje teorinė analizė. Matematika kaip ikimokyklinio amžiaus vaikų pasaulio suvokimo būdas. Dydžio vaizdinių formavimas ikimokykliniame matematiniame ugdyme. Dydžio vaizdinių mokymo galimybės ikimokyklinėse ugdymo įstaigose. Dydžio vaizdinių formavimas pirmoje klasėje. Matematikos mokymas pirmoje klasėje. Vaiko kaip matematinių vaizdinių mokymo objekto psichologinės ypatybės. Dydžio sąvokų formavimas pirmoje klasėje. Dydžio vaizdinių mokymo plėtros galimybės pirmoje klasėje. Dydžio vaizdinių mokymo metodai. Dydžio vaizdinių formavimo ikimokykliniame amžiuje ir pirmoje klasėje praktinis problemos nagrinėjimas. Tyrimo tikslas ir metodika. Pedagogų požiūris į dydžio vaizdinių formavimą. Pedagogų tyrimo rezultatų išvados. Vaikų anketinės apklausos rezultatai. Vaikų anketinės apklausos išvados. Išvados. Literatūra. Priedai.


Sparti pasaulio pažanga bei nuolatinė kaita visose gyvenimo sferose daro didelę įtaką švietimui bei jo modernizavimui. Šiuolaikinės reformuotos ikimokyklinės įstaigos bei pradinės mokyklos atsižvelgdamos į gerąją vakarų patirtį, vis plačiau plėtoja demokratinį ir humanistinį ugdymą, į vaiką orientuotų grupių ir klasių kūrimą.

Svarbi vieta šiuolaikinio ugdymo sferoje tenka matematiniam mokymui, kuris yra labai svarbus visapusiškai tolesnei asmenybės raidai. Juk matematika kaip ir gimtoji kalba, veikia visas asmens patyrimo sritis, padeda įsilieti į aplinką, integruotis visuomenėje, geriau pažinti bei suprasti aplinkinį pasaulį.

Matematinis mokymas ypač svarbus ikimokykliniame vaiko amžiuje, kai vaikai labai noriai tyrinėja juos supantį pasaulį, kai viską bando suprasti per žaidybinę veiklą, patirti kopijuodami ir mėgdžiodami vyresniuosius.

Pradinė mokykla - tai pat labai svarbus besivystančios asmenybės etapas, kurios specifinė veikla ypatingai atsiskleidžia vaikui perėjus iš ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo įstaigos, namų aplinkos, į pirmąją klasę.

Matematinis mokymas mokykloje jau nebeturi tokio ryškaus žaidybinio elemento kaip ikimokyklinėse įstaigose, todėl pirmokas visas savo jėgas turi atiduoti mokymuisi; šiuo atveju, matematiniam mokymuisi, kuris ypatingai skatina loginį mąstymą, gebėjimą apibendrinti, analizuoti, aktyviai veikti, bendrauti bei bendradarbiauti.

Nūdienoje šiuolaikinės ugdymo įstaigos siekia labiau demokratiškesnio bei novatoriškesnio integruoto vaikų ugdymo, plėtojančio visas asmens kūrybines galias bei gebėjimus. Matematikos mokymas, kaip platesnis pasaulio pažinimas – ne išimtis.

Kaip viena iš visapusiško pasaulio pažinimo formų, užtikrinančių normalią asmens raidą, yra matematinių dydžio vaizdinių suvokimas ir pritaikymas kasdieninėje praktinėje veikloje. Šis formavimas prasideda jau ikimokyklinėse įstaigose ir toliau nuosekliai, vis sudėtingesniais būdais ir plačiau, plėtojamas vaikui perėjus į mokyklinę ugdomąją aplinką.

Suprasdami įvairių matematinių dydžių sąvokas, mokėdami juos pritaikyti ne tik matematinėje, bet ir kitokio pobūdžio veikloje, vaikai ne tik geriau pažįsta pasaulį, bet ir jį visapusiškiau išgyvena. Matuodami ir lygindami sąlyginiais ar tikrais matais, jie sužino, kad įvairių rūšių kiekybė gali būti matuojama skirtingais matais.

Dydžio vaizdinių formavimas. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/dydzio-vaizdiniu-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:34