Dyzelinio variklio aukšto slėgio degalų siurblio sukimosi dažnio charakteristika ir purkštuvų bandymas


Inžinerijos laboratorinis darbas. Išvados didėjant variklio sūkiams, didėja aukšto slėgio siurblio tiekimas į cilindrą.


3. Susipažinti su purkštuvų bandymų stendo KP-1609 konstrukcija ir aprašyti veikimo principą.

Atsargiai elgtis su stiklinėmis menzūromis, skirtomis degalų kiekiui, tiekiamam į aukšto slėgio degalų siurblio sekcijas, matuoti, nekišti rankų prie besisukančio stendo movos, sūkių dažnį variatoriumi keisti tik veikiant stendui.

Nekišti rankų po purkštuvu, nes išpurškiamų degalų srovelės pramuša odą, žaizdos sunkiai gyja.

Nagrinėjamą aukšto slėgio degalų siurblių bandymo ir reguliavimo stendą SATA-1 sudaro elektros variklis su diržiniu variatoriumi sūkių dažniui nelaipsniškai keisti, tachometras, degalų tiekimo sistema su žemo slėgio siurbliu ir graduotomis menzūromis.

Siurblio bandymai pradedami nuo 200 mnT1 sukimosi dažnio ir tęsiami didinant jį iki 1200 min"1. Kiekvieną kartą matuojame kiekvienos siurblio degalų sekcijos per minutę tiekiamą degalų kiekį Vb ir užrašome į lentelę.

Krumpliastiebio eigą nuo 0 iki atramos (ribotuvo) išmatuojame slankmačiu, nuėmę siurblio šoninį dangtelį.

čia Vb - bandymo metu per minutę įpurkštas į menzūrą degalų kiekis, mm3, n - stendo sūkių dažnis, min-1 degalų tankis, g/mm3,

Nagrinėjamą purkštuvų bandymo stendą KP-1609A sudaro plunžerinė pora (viena aukšto slėgio siurblio sekcija), sujungta su svirtimi, aukšto slėgio vamzdelis su jungiamąja veržle, manometras su ventiliu ir degalų bakelis su filtru. Stendo korpusas varžtais pritvirtintas prie stalo.

Dyzelinio variklio aukšto slėgio degalų siurblio sukimosi dažnio charakteristika ir purkštuvų bandymas. (2015 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/dyzelinio-variklio-auksto-slegio-degalu-siurblio-sukimosi-daznio-charakteristika-ir-purkstuvu-bandymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:51