Dyzelinis kuras


Technologijų referatas. Įvadas. Dyzelinio kuro logistikos technologijų analizė. Dyzelinio kuro transportinės būklės analizė. Dyzelinio kuro charakteristika. Pagrindiniai reikalavimai. Reikalavimai jūrų transportui. Reikalavimai sausumos transportui. Reikalavimai geležinkelio transportui. Dyzelinio kuro gabenimo grandinė. Sandėliavimas. Logistikos technologijų analizės metodika. Krovos terminalo technologinis veiklos apibūdinimas. Dyzelinio kuro krovos prognozės. Krovos proceso techninis vertinimas. Optimalios krovinio logistikos technologijos. Išvados. Literatūra.


Šiais laikais sunku būtų atrasti įmonę, kuri savo veikloje netaikytų logistikos principų, kaip vienos iš pagrindinių priemonių konkurenciniam pranašumui pasiekti. logistika – tai materialių, informacinių ir finansinių srautų valdymas (koordinavimas), siekiant sukurti įmanomai geriausiai vartotojo poreikį atitinkantį produktą, kartu mažinant jo gamybos sąnaudas ir didinant įmonės pelną. o gamybinė įmonė yra tokia, kuri perdirba žaliavas bei medžiagas (taip pat naudoja komplektavimo gaminius) ir gauna produkciją, kurią parduoda. iš pateikto apibrėžimo aišku, kad ji turi rūpintis ne tik pačiu gamybos procesu įmonės viduje, tačiau ir kitais jos veiklai svarbiais aspektais: apsirūpinti medžiagomis ir paskirstyti gatavą produkciją. siekiant efektyvių sprendimų, būtina gerai koordinuoti gamybos bei sandėliavimo, pakavimo, transportavimo ir informacijos bei atsargų valdymo veiklas, kurios tradiciškai laikomos pagrindiniais logistikos veiklos elementais. Darytina išvada, kad tik gerai organizuodama veiklą savo viduje (patį gamybos procesą) bei visapusiškai kontroliuodama išorės veiklas, kurios padeda užtikrinti sėkmingą gamybos procesą, įmonė gali įgyti konkurencinio pranašumo ir taip sėkmingai tenkinti vartotojų poreikius bei užsitikrinti reikiamo pelno.

Siekiant aiškumo ir paprastumo, galima taikyti vieną visuotinai priimtiną priklausomybę, kuri rodo, jog:

Logistika = aprūpinimas (tiekimas) + medžiagų valdymas (gamyba) + paskirstymas (platinimas)

Taigi kokį apibrėžimą bevartotume, svarbu suvokti, kad logistiką turime suprasti kaip produkto judėjimą užtikrinančių veiklų valdymą ir koordinavimą.

Darbo tikslas:Dyzelinio kuro logistinių technologijų operacijų ir terminalo tyrimas

Darbo uždaviniai: Siekiant pasiekti tyrimo tikslą, nustatomi šie tyrimo uždaviniai:

Dyzelinio kuro transportinės būklės analizė;

Dyzelinio kuro logistinio proceso nagrinėjimas;

Dyzelinio kuro transporto grandinės analizė.

Tyrimo atlikimo metodai: prognozių skaičiavimas, pradinių duomenų rinkinio sudarymas, duomenų paieškos metodų taikymas, aprašomoji statistika.

Dyzelinas - yra įvairių angliavandenilių mišinys pritaikytas naudoti kaip kuras dyzeliniuose varikliuose. Dyzelinis kuras yra angliavandenilių, kurių virimo temperatūra: 180 – 350 0C, mišinys. Tai – kuras, daugiausiai gaunamas naftos atmosferinės bei vakuuminės rektifikacijos metu. Taip pat, tam tikras kiekis dyzelino gaunamas terminio, katalizino arba hidrokrekingo metu iš vakuuminio distiliato.

Dyzelino kokybė priklauso nuo kuro ir įvedamų priedų cheminės sudėties bei degalų sandėliavimo laiko ir sąlygų. Dyzeliniai degalai daugiausia sudaryti iš parafinų (alkanų), šiek tiek naftenų (cikloalkanų), aromatinių naftos junginių bei olefinų (alkenų).

Naftos kilmės dyzeliną sudaro ~75 % sočiųjų angliavandenilių (daugiausia alkanai) ir ~25 % aromatinių angliavandenių (įskaitant naftalenus ir alkilbenzenus).

Tankis – parametras, nurodantis masės kiekį tūrio vienete. Kuo mažesnis dyzelino tankis, tuo daugiau lengvesniųjų angliavandenilių yra kure. Dyzelinio kuro (išskyrus arktinį) tankis yra 820,0 – 845,0 kg/m3 (Lietuvos standartas LST EN 590:2009+A1:2010).

Pagrindiniai dyzelinio kuro kokybės reikalavimai yra nurodyti tarptautiniuose ir nacionaliniuose standartuose bei Europos ir Amerikos automobilių gamintojų sąjungų normatyviniuose dokumentuose. Lietuvos Respublikoje (LR) parduodamas dyzelinis kuras turi atitikti LR vartojamų naftos produktų, biodegalų ir skystojo kuro privalomuosius kokybės rodiklių, Lietuvos standarto LST EN 590:2009+A1:2010 Automobiliniai degalai. Dyzelinas. Reikalavimai ir tyrimo metodai bei LR energetikos, aplinkos ir susisiekimo ministrų reikalavimus.

Laivuose cisternos turi būti paruoštos profilaktiškai prieš pakrovimą.

Krovinys negali būti pakrautas be laivo kapitono žinios;

Pakraunant ar iškraunant krovinį reikia laikytis saugumo, kad krovinys neprarastu savo charakteristinių savybių;

Krovimo įranga turi atitikti darbų saugos reikalavimus, privaloma patikrinti prieš procesą;

Atsižvelgiama į krovinį, jo svarbą avarijos metu;

Laikomasi transportavimo sąlygų (atsižvelgiama į cisternų būklę, tinkamumą pervežti krovinį)

Laikomasi atsargumo pumpavimo (iš sausumos cisternų)/išpumpavimo metu.

  • Technologijos Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 30 puslapių (4511 žodžių)
  • Mokykla
  • Technologijų referatai
  • Microsoft Word 515 KB
  • Dyzelinis kuras
    10 - 10 balsai (-ų)
Dyzelinis kuras. (2015 m. Gruodžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/dyzelinis-kuras.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:37