Dyzelinių variklių siurbliai


Mechanikos kursinis darbas. Įvadas. Degiojo mišinio sudarymas. Įputimas suspaustu oru. Prieškamerinis variklis. Tiesioginis įurškimas. Skirstomojo tipo įpurškimo siurbliai. Briauna valdomi skirstomojo tipo siurbliai. Sandara. Mažo slėgio sistema. Didelio slėgio siurblys su skirstomuoju plunžeriu. Reguliavimo įtaisas. Hidraulinis įpurškimo momento reguliatorius. Elektromagnetais valdomi skirstomojo tipo įpurškimo siurbliai. Funkcinės grupės. Mažo slėgio dalis. Didelio slėgio dalis. Įpurškimo momento reguliatorius. Valdymo blokas. Siurblys-purkštuvas. Montavimas pavara. Sandara. Veikimo principas. Siurbimo eiga. Pradinė eiga. Tiekimo eiga ir įpurškimo procesas. Likusi eiga. Pagalbinis įpurškimas (lengvųjų automobiliųRamybės būsena. Pagalbinio įpurškimo pradžia. Pagalbinio įpurškimo pabaiga. Pagrindinis įpurškimas. Didelio slėgio elektromagnetinis vožtuvas. Sandara. Vožtuvas. Elektromagnetas. Veikimo principas. Vožtuvas atidarytas. Vožtuvas uždarytas. Valdymas. „Common-rail“ sistema. Sandara. Veikimo principas. Slėgio sukūrimas. Slėgio reguliavimas. Įpurškimas. Hidraulinis galios potencialas. Valdymo sistema. Veikimo principas. Bazinės funkcijos. Lengvųjų automobilių „common rail" sistemos. Degalų tiekimas. Sistemos su krumpliaratiniais degalų siurbliais. Kombinuotosios sistemos. Didelio slėgio reguliavimas. „Common rail“ sistemos didelio slėgio komponentai. Purkštuvas. Elektromagnetinis purkštuvas. Sandara. Veikimo principas. Pjezoelektrinis„in-line" purkštuvas. Didelio slėgio siurbliai. Reikalavimai ir paskirtis. CP1 siurblys su radialiniais plunžeriais. Sandara. Didelio slėgio akumuliatorius (RailPaskirtis. Sandara. Veikimo principas. Slėgio reguliavimo vožtuvas. Paskirtis. Sandara. Veikimo principas. Konstrukcijos. Slėgio ribojimo vožtuvas. Paskirtis. Sandara ir veikimo principas.


1897m. Rudolfas Dyzelis bendradarbiaudamas su Augsburgo-Niurnbergo mašinų gamykla pagamino pirmąjį veikiantį vidaus degimo varikio prototipą, kuris galėjo veikti naudodamas pigų mazutą. Tiesa, šis primasis dyzelinis variklis svėrė maždaug 4,5 tonos ir buvo trijų metrų aukščio. Todėl iš pradžių dar niekas negalvojo apie šio variklio panaudojimą antžeminėms transporto priemonėms. Tačiau patobulinus įpurškimą ir degiojo mišinio sudarymą, R.Dyzelio išradimas greitai išsikovojo pripažinimą. Tad laivų bei stocionariems varikliams nebebuvo kitos alternatyvos. Šiuo varikliu buvo patvirtintas savaiminio užsiliepsnojimo principas, t.y. degalų įpurškimas į suspaudimo metu stipriai suslėgtą ir įkaitusį orą.

Dyzelinių variklių siurbliai. (2014 m. Liepos 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/dyzeliniu-varikliu-siurbliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:33