Dyzelio pastatymo ant laivo fundamento technologija


Taikiniai laivu velenu centravimui. Veleno centravimo skylės. Laivo velenu linija. Laivu dyzeliai. Technologijos dalis velenas. Vizirinis. Kaip daromas fundamentas. Laivu dyzelis. Laivo dyzelis. Centravimu technologijos.

Laivybos referatas. Dyzelio pastatymo ant laivo fundamento technologija. Velenų linijos centravimo technologija. Dyzelio kietas pastatymas ant laivo fundamento atliekamas visada, kai tarp dyzelio ir velenų linijos nėra jungiančių movų. Norint sumažinti laivo pastatymo laiką, dyzelio pakrovimas ir montažas atliekamas iškart po pagrindinių suvirinimo darbų mašinų skyriuje. Prieš dyzelio pakrovimą į laivą nuo jo nuimami visi mechanizmai, smulkios išsikišančios detalės bei mazgai, taip išvengiama jų sugadinimo pakraunant dyzelį į laivą. Pradžioje laivo dyzelis statomas ant fundamento ašine kryptimi tikslumu ± 2 mm. Teisinga dyzelio padėtis nustatoma pagal išilgines įpjovas ant fundamento ir dyzelio letenų, arba iš užsiduoto atstumo nuo alkūninio veleno flanšo iki pertvaros. Dyzelio centravimas ant fundamento atliekamas keliais būdais. Esant blokiniam laivo pastatymui, kurio jėgainė susideda iš dyzelio dirbančio sraigtui, naudojamas optinis centravimo būdas, tam panaudojant vizitinius vamzdžius. Taikiniais įrengiami ant mašinų skyriaus pertvarų, ant iriamojo veleno pertvaros arba ant specialių bazinių plokštumų. Teisingam dyzelio pastatymui keliami griežti reikalavimai: Nuokrypa nuo pagrindinės plokštumos ir nuo diametralinės plokštumos ne daugiau kaip + 1 mm; nuo teorinės španhautų linijos ne daugiau ± 2 mm.


Dyzelio kietas pastatymas ant laivo fundamento atliekamas visada, kai tarp dyzelio ir velenų linijos nėra jungiančių movų.

Pradžioje laivo dyzelis statomas ant fundamento ašine kryptimi tikslumu ± mm. Teisingam dyzelio pastatymui keliami griežti reikalavimai: nuokrypa nuo pagrindinės plokštumos ir nuo diametralinės plokštumos ne daugiau kaip + mm; nuo teorinės španhautų linijos ne daugiau ± mm.

Optinis dyzelio centravimas pradedamas nuo vizirinio vamzdžio tvirtinimo ant alkūninio veleno flanšo ir jo centravimo pagal alkūninio veleno sukimosi ašį. Vizirinio vamzdžio tikslumas nustatomas pagal du taikinius, kurie yra ant mašinų skyriaus pertvarų, bet ne daugiau metrai nuo veleno flanšo, ir - metrų atstumu užjos ant bazinės plokštumos. Artimesnis taikinys turi turėti centrinę angą per kurią stebimas tolimesnis taikinys. Dyzelio centravimas pagal teorinę velenų linijos ašį skaitomas teisingu, jei vizirinio vamzdžio pasislinkimas ne didesnis: nuo pirmo taikinio ± mm, o velenų linijos išlinkis ne daugiau kaip. 15 mm/m.

Tarp laivo fundamento ir dyzelio fundamentinio rėmo po varžtais statomos pleištinės pagalvės arba sferinės tarpinės. Keičiant pleištinių pagalvių ar sferinių tarpinių storį dyzelis centruojamas su velenų linija ar generatoriumi. Dalis tvirtinimo varžtų gaminami prizoniniai, o skylės jiems pragręžiamos mažesnio diametro. Vėliau šios skylės praplečiamos jau kartu su ( vietoje ) su laivo fundamento skylėmis. Varžtas praeidamas per pagalves ir dyzelio letenas neturi išsikišti daugiau nei 2/3 pagalvės perimetro. Kitose vietose leidžiamas tarpelis iki. mm. Norint užtikrinti gerą variklio pastatymą 30 - 50 % visų varžtų daromi prizoniniai.

Varžtai termiškai apdirbami iki tvirtumo hrc 27-. Prizoniniai cilindriniai varžtai gaminami. 01 -. 02 mm mažesni nei tvirtinimo angos. Prieš tvirtinimą varžtai patepami tepalu ar augaliniais riebalais.

  • Laivyba Referatai
  • 2010 m.
  • 3 puslapiai (807 žodžiai)
  • Laivybos referatai
  • Microsoft Word 6 KB
  • Dyzelio pastatymo ant laivo fundamento technologija
    8 - 3 balsai (-ų)
Dyzelio pastatymo ant laivo fundamento technologija. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/dyzelio-pastatymo-ant-laivo-fundamento-technologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:29