E-komercijos plėtra Lietuvoje


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Elektroninė komercija. Pagrindiniai e – komercijos modeliai. Veiksniai įtakojantys e-komerciją. E-komercijos plėtra Lietuvoje. Laisvalaikiodovanos. Lt veiklos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Dėl tokio atsilikimo galime kaltinti daug ką: ir šaliai būdingą aukštą kompiuterio neraštingumo lygį, ir lėtą visuomenės mentaliteto vystymąsi, ir ilgą laiką vyravusį pesimistinį verslo organizacijų požiūrį į elektroninės erdvės perspektyvas, ir galiausiai ganėtinai pasyviais valdžios pastangas skatinti elektroninių paslaugų kūrimąsi. Tačiau tarptautiniai ekspertai prognozuoja, kad jau 2014m. daugiau nei 60% Lietuvos internautų apsipirkinės internete (tai prognozuoja Fesenmayr, elektroninei prekybai skirtos programinės įrangos gamintojas „OXIDeSales“ atstovas).

Uždaviniai:

1.Pateikti elektroninės komercijos sampratą, veiksnius ir aptarti modelius, įtakojančius elektroninę komerciją;

2.Aptarti e – komercijos plėtrą Lietuvoje;

3.Išanalizuoti laisvalaikiodovanos.lt teikiamas elektronines paslaugas.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (2733 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 32 KB
  • E-komercijos plėtra Lietuvoje
    10 - 3 balsai (-ų)
E-komercijos plėtra Lietuvoje. (2013 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/e-komercijos-pletra-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:22