E-marketingas


Marketingo referatas. Įvadas. Turinys. Interneto svetainių analizė b2c rinkoje. Interneto svetainių analizė g2c rinkoje. Interneto aukcionų tinklampių analizė c2c rinkoje. Pastebėjimai, įdomūs faktai. Teorinė darbo dalis. Teorinė darbo dalis. Išvados. Naudota literatūra.


Elektroninis verslas teikia daugybę privalumų ir šiek tiek trūkumų. Privalumai – kaštų ir išteklių mažinimas, trūkumai – nepakankamas saugumas, bei skirtingas teisinis reguliavimas įvairiose šalyse . Kiekvienais metais elektroninių parduotuvių pasiūla vis didėja, o prekių asortimentas ilgėja. Vartotojai vis dažniau prekių ar paslaugų žvalgosi internetinėse parduotuvėse. Taip pat vartotojai vis dažniau visas mokėjimo operacijas atlieka internetinėse bankų svetainėse, nes tai patogu, praktiška ir greita. Nors daugelis žmonių vis dar bijo pirkti prekes ar atlikti tam tikrus piniginius pavedimus internete, laikui bėgant žmonės vis daugiau savo laiko praleis prie kompiuterio, nes tai darosi neišvengiama, mūsų pasaulyje.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1870 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 26 KB
  • E-marketingas
    10 - 1 balsai (-ų)
E-marketingas. (2014 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/e-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:49