E-parduotuvės žinomumo vertinimas.


E-parduotuves įvertinimas. Elektronines parduotuves trukumu. Parduotuvės vertinimas.

Marketingo kursinis darbas. E-senukai.lt el. parduotuvės žinomumo vertinimas. Tyrimo objektas ir problemos aprašymas. Tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas ir jų paruošimas. Tyrimo rezultatų interpretacija. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Mūsų tyrimas pakankamai aiškiai parodė, kad pagrindinės kliūtys el. parduotuvių plėtrai yra ne technologijų ir interneto paplitimo srityje, o aiškių internetinio apsipirkimo privalumų trūkumas arba potencialių klientų nesupažindinimas su jais.

Manome, kad apsipirkimas internetu visuomet turės savų trūkumų, tačiau interneto parduotuvė e-senukai.lt turėtų pasistengti juos atsverti tik el. komercijai būdingais privalumais. Tokių privalumų pavyzdžiai - pirkinių rekomendacijos, pirkėjus suburiančios virtualios bendruomenės, plati informacija apie pasirinkimo reikalaujančius pirkinius. Laikas parodė, kad pirkėjai vis dažniau ieško informacijos apie prekes ir jas lygina internete, dažnai net priima sprendimą įsigyti konkretų produktą dar prieš ateidami į parduotuvę.

E-parduotuvės žinomumo vertinimas.. (2013 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/e-parduotuves-zinomumo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:41