E-paslaugų konspektas


Verslo konspektas.

Informacine visuomene. Informacinė visuomenė. Technologinė informacinės. Ekonominė informacinės. Profesinė informacinės. Erdvinė informacinės. Kultūrinė informacinės. Skaitmeninė atskirtis. Skaitmeninės atskirties apibrėžimas. Skaitmeninės atskirties atsiradimas. Tarptautinė skaitmeninė atskirtis. Vidaus skaitmeninė atskirtis. Skaitmeninės atskirties mažinimo priemonės numatytos Lietuvos skaitmeninėje darbotvarkėje. Skaitmeninės atskirties rodikliai. Vartotojų elgsena virtualioje erdvėje. Vartotojų elgsenos apibrėžimas. Vartotojo apibrėžimas. Virtualios erdvės samprata. Kontroliuojami ir nekontroliuojami vartotojų elgsenos veiksniai pagal Constantinides. Psichologiniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vartotojų elgsenos virtualioje erdvėje modelis ir jo dedamosios. Nicosia modelis. Engel modelis. Nikosia ir Engel. Juodosios dėžės “, Solomon ir Berkowitz. Z kartų komunikacijos. erdvėje skirtumai. Z kartų charakteristikos.   X . Kartų komunikacijos virtualioje erdvėje skirtumai. Patogumas naudotis angl. usability internetiniu tinklalapiu. Elektroninių paslaugų kūrimo ciklas. paslaugų kontekstas. Metodikos principai. Žinoti pagrindines metodikoje naudojamas sąvokas. . paslauga. Naudotoju patyrimas. Naudotojo sąsaja. Paslaugos dizainas. Projektų vykdytojai. Tiksline naudotoju grupė. Paslaugos tinkamumo gerinimui skirtas priemones ir jų rūšis. Priemonių naudojimą ir rizikas. Paslaugos gyvavimo proceso etapus. Internetinio tinklalapio kūrimo etapai Internetinės svetainės samprata. Internetinių svetainių rūšys. Interneto dienoraščiai Blog'ai  . Internetinių svetainių kūrimo etapai ir jų charakteristikos. Turinio valdymo sistemų samprata ir jų parinkimo aspektai. Turino valdymo sistemos TVS –. Inovatyvūs vartotojo identifikacijos portale būdai. Kibernetinis saugumas elektroninėse paslaugose Kibernetinio saugumo samprata. Kibernetinis saugumas. Asmens duomenų ir tapatybės virtualioje erdvėje sąvoka. Asmens duomenys . Kibernetinių nusikaltimų rūšys.


Informacine visuomene. Lietuvos nacionalinės informacinės visuomenės plėtros koncepcijoje informacinė visuomenė apibrėžiama taip: tai atvira, išsilavinusi, nuolat besimokanti ir mokėjimu savo veiklą grindžianti visuomenė, kurios nariai – tiek paprasti gyventojai, tiek visų lygių vadovai – turi galimybę ir geba visose savo veiklos srityse efektyviai naudotis šiuolaikinių informacinių technologijų priemonėmis, kompiuterizuotais šalies ir pasaulio informacijos ištekliais, o valstybės ir savivaldybių institucijos, pasitelkdamos šias priemones ir išteklius, – priimti sprendimus, garantuoti gyventojams prieinamą ir patikimą viešąją informaciją.

F. Webster (Webster, 1975). Jis įvairias informacinės visuomenės koncepcijas analitiškai sugrupavo atsižvelgdamas į tai, kokie aspektai labiausiai akcentuojami. Anot jo, galimos penkios informacinės visuomenės sampratos:

4. Erdvinė informacinės visuomenės samprata. Kompiuterių tinklai sujungia atskiras įvairių lygių ir tipų institucijas, regionus, valstybes, kas lemia visos veiklos organizavimą laiko ir erdvės požiūriais. Gali būti akcentuojami keturi perėjimo į informacinę visuomenę momentai: • informacija yra pagrindiniai ištekliai, nuo kurių priklauso pasaulio ekonomikos plėtra; • informacinės technologijos padeda sukurti veiksmingą informacijos apdorojimo ir skleidimo infrastruktūrą, kuri užtikrina prekybos ir ekonominio kilimo stabilumą, padeda spręsti visuomeninius ir politinius reikalus, valdyti realiu laiku ir globaliai; • prekybos ir finansų sektorių plėtra ekonomikoje, dėl ko radikaliai pertvarkoma pasaulinė finansų sistema; • ekonomikos informatizavimas skatina, unifikuoja ir palengvina nacionalinių bei regioninių ūkio šakų integraciją, ūkis tampa globaliai apžvelgiamas.

skaitmeninės atskirties atsiradimas. „Skaitmeninės atskirties“ sąvoka buvo įvesta apibūdinti reiškiniui, kai vieni jau naudojasi IRT, o kiti vis dar neturi prieigos prie jų ir kartu negali naudotis jų teikiamomis potencialiomis galimybėmis. Šią sąvoką pirmą kartą XX a. paskutinio dešimtmečio viduryje pavartojo Larry Irving Jr. Jo tikslas buvo atkreipti visuomenės dėmesį į naudojimosi informacinėmis paslaugomis atotrūkį tarp tų, kurie gali sau leisti pirkti kompiuterį ir programinę įrangą, reikalingą dalyvauti globaliame informacijos tinkle, ir mažas pajamas gaunančių šeimų, bendruomenių, kurios negali.

Rūšys. Skiriami du pagrindiniai skaitmeninės atskirties lygiai: tarptautinis ir valstybių vidaus. Tarptautinė skaitmeninė atskirtis – tai atotrūkis tarp valstybių, regionų ar žemynų. Vadinasi, informacijos ir IRT prieinamumas nuosekliai tampa netolygaus vystymosi globaliu mastu parametru, o naujausių IRT prieiga yra vienas iš pagrindinių valstybių vystymosi veiksnių. Vidaus skaitmeninė atskirtis – tai skaitmeninė atskirtis tam tikroje valstybėje ar jos regionuose. Esant šiam lygiui skaitmeninė atskirtis – tai didžiuliai priėjimo prie informacinės revoliucijos technologinių pasiekimų skirtumai tarp tos pačios politinės bendruomenės subjektų ir regioniniu lygiu.

  • Verslas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (2377 žodžiai)
  • Verslo konspektai
  • Microsoft Word 30 KB
  • E-paslaugų konspektas
    10 - 7 balsai (-ų)
E-paslaugų konspektas. (2016 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/e-paslaugu-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:25