E-paslaugų marketingo strategijų tyrimas AB "Panevėžio statybos trestas“


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Marketingo strategijos vieta įmonės veikloje. Elektroninių paslaugų vieta marketingo strategijoje. Elektroninių paslaugų įmonių marketing strategijoje ypatumai. Analitinė dalis. Statybos sektoriaus apžvalga. Išorinės aplinkos analizė. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Vidinės aplinkos analizė. Vidinių veiksnių įvertinimo matrica. Ssgg analizė. Konkurentų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Kursinio darbo tema e-paslaugų marketingo strategijos tyrimas AB ,,Panevėžio statybos trestas“ įmonėje, aktuali, nes tai ganėtinai inovatyvi, neseniai įmonės įgyvendinta paslauga, dėl to dalies gyventojų, o ir pačios įmonės vis dar priimama atsargiai.

Šio darbo tikslas yra ištirti, kokie yra AB ,,Panevėžio statybos trestas“ virtualių paslaugų poreikiai, bei kokią įtaką įmonės marketingo strategijai galėtų daryti e-paslaugų plėtojimas. Tikslui įgyvendinti keliami šie uždaviniai:

•Pristatoma e-paslaugų samprata ir teisinis reglamentavimas Lietuvoje, bei jo sąsajos su įmonių marketingo strategijomis;

•Detaliau pristatoma AB ,,Panevėžio statybos tresto“ veikla įvertinant išorinius ir vidinius veiksnius įtakojančius marketingo strategiją;

•Analizuojant įmonės veiklos ataskaitas apibūdinti įmonės privalumus ir trūkumus siekiant pateikti išvadas, nukreipiančias į įmonės e-paslaugų konkurencingumo didinimą.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • Tadas
  • 31 puslapis (5588 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2223 KB
  • E-paslaugų marketingo strategijų tyrimas AB "Panevėžio statybos trestas“
    10 - 3 balsai (-ų)
E-paslaugų marketingo strategijų tyrimas AB "Panevėžio statybos trestas“. (2014 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/e-paslaugu-marketingo-strategiju-tyrimas-ab-panevezio-statybos-trestas.html Peržiūrėta 2017 m. Vasario 25 d. 20:17