E-rinkodara


Marketingo referatas. Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Išvada. Literatūra.


Apibendrinus įvairių šalių praktiką parduodant prekes internetu, galima daryti tokias išvadas:

Elektroninės komercijos mastai ir lygis nuolat didėja. Daugėja interneto pirkėjų, kurie išleidžia vis daugiau pinigų internetu;

Svarbiausi prekių pardavimo internetu orientyrai: galėjimas atlikti tuos veiksmus, kurių pats vartotojas atlikti nenori, ir sugebama tai daryti pigiau;

Būtina nuolat stebėti vartotojų poreikius ir atitinkamai reaguoti;

Kryptingos reklamos taikymas skatina verslą;

Vienas pagrindinių elektroninės komercijos veiksnių išlieka kliento lojalumas, įvertinamas pakartotiniais pirkimais bei rekomendacijomis;

E-rinkodara. (2015 m. Sausio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/e-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:18