E-verslas


Verslo skaidrės.

E-verslas. Sąvokos. Elektroninės rinkos dalyviai. E-verslo privalumai. E-verslo modeliai. Bendru atveju modelis nusako. B2B modelių specifika. B2B modelių tiekimo šaltiniai. B2B modelių vertės kūrimo mechanizmai. Agregavimas. Agregavimo schema. Suderinimas. E-parduotuvė. E-parduotuvės komponentai. Kai kurios sandorio įvykdymo problemos. Aukcionai. Aukcionų funkcijos. Kai kurie adresai su informacija apie aukcionus. Skaitmeninio produkto pristatymas. Turinio pristatymas. On-line paslaugos. Mobilus verslas ir mobili komercija. Perspektyvos išplėstoji realybė. Populiariausi individualūs taikymai. Mobilios IS mobilumo poreikiai pagal veiklos rūšis. M-verslo vertės šaltiniai. Perspektyvos išplėstoji realybė (Nokia). Klausimai?


Tiesioginiai: Pardavėjas, Pirkėjas. Netiesioginiai: Gamintojai, Prekės tiekėjai, Reklamos agentūros, Bankai ar atsiskaitymų sistemos, Transportuotojai (jei materialios prekės), Sistemų personalas (programuotojai ir t.t.).

Funkciniai: Leidžia pradėti verslą mažomis sąnaudomis, Sumažina veiklos sąnaudas, Naikina vietos ir laiko ribojimus, Naikina tradicinius jėgos barjerus – smulkiems dalyviams lengviau dalyvauti, Galima lengvai adaptuotis. Interaktyvūs: Tiesioginis ir aktyvus bendravimas su klientais, Tiesioginis informacijos apie klientą rinkimas. NB: šie privalumai prieinami visiems rinkos dalyviams!

Pagal vaidmenis: B2B, B2C, C2C, C2G, G2C ... Pagal produktą/paslaugą: portalai, e-parduotuvės, aukcionai, prekyvietės, turinio pardavėjai ir t.t.

Kas ? parduodančios pusės subjektas (pilietis, UAB, mokesčių inspekcija, ...) Su kuo ? kokios pusės dalyvauja sandoriuose (B2B, B2C, ...) Ką ir kaip – kas yra pateikiama klientui (vertė ar prekinių mainų objektas) ir kokiu būdu pateikiamas bei apmokamas.

Dauguma modelių atrodo apibrėžti parduodamo objekto Klausimas diskusijai: ar gali būti ta pati prekė/paslauga teikiama skirtingais veiklos modeliais?

Sistemingi – perkama iš tų pačių šaltinių; ilgalaikiai ryšiai ir partnerių patikimumas Atsitiktiniai – perkama bendrinėse rinkose, ieškant geriausių tam momentui sąlygų; dalyviai gali išlikti anoniminiai.

Produktai specializuoti Aukšta lyginamoji užsakymo apdorojimo kaina Nenaudojami dinaminės kainodaros mechanizmai Perkama daugiausiai pagal išankstinius kontraktus Galima sukurti daugybės tiekėjų metakatalogą.

  • Verslas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (642 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 741 KB
  • E-verslas
    10 - 6 balsai (-ų)
E-verslas. (2016 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/e-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:14