Edukacinė aplinka


Edukacines aplinkos kurimas. Edukacinė aplinka mokykloje. Mokyklos edukacinė aplinka. Edukacinės aplinkos kūrimas ir tobulinimas. Edukaciniu aplinku kurimas. Edukacinių aplinkų kūrimas ir tobulinimas ikimokyklinėse įstaigose. Edukacinis aplinkos kurimas. Edukacine mokyklos aplinka. Edukacinių aplinkų kūrimas ir tobulinimas. Edukacinės aplinkos kūrimo.

Pedagogikos referatas. Įvadas. Edukacinės aplinkos samprata. Ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikacijos kompetencijos ugdymas. Išvados. Literatūra.


Kauno technologijos universiteto Edukologijos instituto mokslinėje mokykloje nuolat atliekami mokymosi aplinkų tyrimai įvairiais aspektais. Šiaučiukėnienė (1997) analizavimo mokymosi proceso individualizaciją ir diferenciaciją, Balčytienė (1997) tyrė mokymosi aplinkos įtaką mokymosi rezultatams Jucevičienė (2001) pagrindinė mokymosi aplinkos koncepciją, išskyrė bendruosius mokymosi aplinkų bruožus ir ištyrė mokymosi aplinkos įtaką mokymosi rezultatams. Užsienio šalių mokslininkai Longworth (1999), Bowden, Marton (1998) edukacines aplinkas analizavo mokymo ir mokymosi paradigmų santykio, jų sąveikos edukacinės aplinkos kaitos proceso kontekste.

Tyrimo objektas - edukacinės aplinkos kūrimo ypatumai, užtikrinantys kokybišką ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikacijos kompetencijos ugdymą.

Tyrimo tikslas. Ištirti edukacinės aplinkos kūrimo ypatumus, užtikrinančius kokybišką ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikacijos kompetencijos ugdymą.

Tyrimo uždaviniai:

1.Aptarti teorinius edukacinės aplinkos kūrimo aspektus, plėtojančius ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikacijos kompetenciją.

2.Nustatyti kaip edukacinė aplinka užtikrina kokybišką ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikacijos kompetencijos ugdymą.

Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė.

Edukacinė aplinka. (2012 m. Spalio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/edukacine-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:20