Edukacinė ekskursija į policijos komisariatą


Pedagogikos analizė. Edukacinė ekskursija į policijos komisariatą. Mokymo(si) proceso analizė pagal didaktinius elementus. Mokymo(si) turinys. Žinių sistema. Mokėjimų ir įgūdžių sistema. Gebėjimai, kūrybinė veikla. Vertybiniai – emociniai santykiai. Ugdymo principai. Humaniškumo principas. Demokratiškumo principas. Veiklos principas. Teigiamo emocinio fono principas. Integravimo principas. Atsinaujinimo (kaitos) principas. Mokymo(si) metodai ir priemonės. Mokymo(si) forma. Edukacinės ir mokymosi aplinkos požymiai. Edukacinės aplinkos virsmo mokymosi aplinka sėkmės veiksniai. Literatūra.


Edukacinės programos metu vaikai buvo skatinami saugiai elgtis gatvėje bei domėtis saugaus eismo taisyklėmis. Pagal mokymo(si) tikslų taksonomiją buvo iškelti pažinimo tikslai (vaikai buvo supažindinami su saugaus elgesio taisyklėmis gatvėje, diskusijos metu buvo užduodami įvairūs klausimai, pasvarstymai, kurių metu buvo sužinota kaip vaikai supranta, geba atpažinti ir vertinti tam tikras situacijas gatvėje. Emociniai tikslai astsiskleidė pokalbio – diskusijos „Minčių lietus“ metu. Vieni vaikai pasakojo, jog automobilyje visada važiuoja su neprisegtu saugos diržu, nebent pamato policininką (galima daryti prielaidą, jog šeimoje yra nuostata, jog diržas nebūtinas, jo reikia tik todėl, kad to reikalauja eismo taisyklės). Psichomotorinių tikslų buvo siekiama žaidimų, meninės veiklos metu.

  • Pedagogika Analizės
  • 2012 m.
  • 6 puslapiai (1022 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 11 KB
  • Edukacinė ekskursija į policijos komisariatą
    10 - 2 balsai (-ų)
Edukacinė ekskursija į policijos komisariatą. (2012 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/edukacine-ekskursija-i-policijos-komisariata.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:17