Edukacinės programos kaip geografijos bendrakultūrinio ugdymo forma ir turinys: Alytaus miesto atvejo tyrimas


Geografijos skaidrės. Išanalizuoti Lietuvos kontekste Alytaus krašte vykdomų edukacinių programų turinį. Tyrimo tikslas. Išryškinti edukacinės programos koncepto turinį. Tyrimo uždaviniai. Edukacinių programų pagrindinis tikslas apšviesti. Edukacinės programos koncepto apžvalga. Edukacinės programos kauno. Edukacinių programų teminių krypčių Lietuvoje trumpa apžvalga. Alytaus kraštotyros muziejaus. Edukacinių programų teminių krypčių Alytaus mieste trumpa apžvalga. Dzūko valstiečio buitis Pynimo menas. Edukacinės programos „Alytaus kraštotyros muziejaus edukacijos“ analizė. Edukacinė programa – yra neformalaus ugdymo forma ir sudėtinė socializacijos proceso dalis. Išvados.


Išryškinti edukacinės programos koncepto turinį. Apžvelgti Alytaus mieste vykdomų edukacinių programų teminį kryptingumą Lietuvos kontekste. Išanalizuoti ir įvertinti Alytaus mieste ir rajone moksleiviams siūlomas edukacinių programų turinį ir formas; Išsiaiškinti respondentų nuomonę apie Alytaus krašte vykdomas edukacines programas Atlikti konkrečios programos „Alytaus kraštotyros muziejaus edukacijos“ analizę.

Edukacinės programos kauno pilyje edukacinės kelionės - kaunas: zoo parkai ir duonos kepimas adomynės lobio ieškojimas.

Alytaus kraštotyros muziejaus edukacijos Apžvalginė ekskursija po Alytų (ekskursija pėsčiomis) Vandens maršrutas „Daugų ežero legendų keliu“ Edukaciniai mokymai Punios panemunės Dzūko pirkioje.

Edukacinė programa – yra neformalaus ugdymo forma ir sudėtinė socializacijos proceso dalis, kuri veiksmingai keičia asmenybės moralines nuostatas, jos visuomeninę sąmonę. Alytaus miesto edukacinės veiklos populiarumą lemia edukacinės veiklos formų įvairovė, sukurtų edukacinių programų skaičius, skirtas įvairioms visuomenės grupėms ir didelis edukacinių užsiėmimų lankomumas. Alytaus miesto edukacinės programos pilnai dalyvauja geografiniame bendrakultūriniame kontekste, jos reikalingos ir teigiamai formuoja kultūrinį identitetą.

  • Geografija Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (384 žodžiai)
  • Geografijos skaidrės
  • MS PowerPoint 3053 KB
  • Edukacinės programos kaip geografijos bendrakultūrinio ugdymo forma ir turinys: Alytaus miesto atvejo tyrimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Edukacinės programos kaip geografijos bendrakultūrinio ugdymo forma ir turinys: Alytaus miesto atvejo tyrimas. (2016 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/edukacines-programos-kaip-geografijos-bendrakulturinio-ugdymo-forma-ir-turinys-alytaus-miesto-atvejo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:59