Efektyvi komunikacija sėkmingam pardavimui verslo psichologijos pristatymas


Psichologijos namų darbas.

Efektyvi komunikacija sėkmingam pardavimui verslo psichologijos pristatymas. Efektyvi komunikacija sėkmingam pardavimui. Efektyviai komunikuojant. Verbalika – kalbėjimo technika. Neverbalika – kūno kalba. Prezentacija ir techninis aptarnavimas. Decentracijos metodas. Klausymosi technikas. Klausinėjimo technika.


Gyvenime vyksta labai daug pardavimų – nuo įvairių prekių ir paslaugų pardavimo ar mainų iki idėjų bei sudėtingų sprendimų pardavimo. Pirkimą labiau veikia jausmai, negu protas, nes pirmiausia asmuo perka jausmus, o tik po to prekę ar paslaugą. Parduoti, pirmiausia – tai paveikti, įtikinti, priversti kitus patikėti, kad parduodama prekė ar paslauga yra tinkama Taigi, pardavėjui tenka:

Pardavėjo tikslas – efektyviai komunikuojant, naudoti metodikas, technikas produkto pristatymui, geriausių savybių išryškinimui ir kitiems veiksniams, kurie padeda parduoti produktą ar paslaugą

Technikos, metodikos ir jų tinkamas naudojimas – tai būdas tapti magnetu, pritraukiančiu klientus, todėl pardavėjai, kurie neturi ypatingų savybių, tačiau gilinasi į įvairias technikas ir jų naudojimą, gali tapti rezultatyviais profesionalais pardavimuose.

Pardavimo technika – tai tam tikras pardavimo pokalbis: pokalbio pradžia, klausimai, prieštaravimų nagrinėjimas, užbaigimas. Pardavimo technika pardavėjui pokalbio metu padeda elgtis taip, kad būtų didžiausia tikimybė jį sėkmingai užbaigti.Dažniausiai kalbant, apie efektyvų pardavimą akcentuojamos šios komunikacijos technikos:

Nesąmoningai galite pateikti tokią informaciją arba tokiu tonu, kad išgąsdinsite pirkėją ir jis ne tik neįsigis prekės šiandien, bet ir iš viso jos atsisakys. Žodžiai yra prekybos įrankiai. Žodžiai naudojami mintims ir idėjoms, pastaboms ir svajonėms išreikšti. Siūloma pasvarstyti kaip pirkėją pasiekia įvairi informacija (per įvairias jusles – Klausą; Kalbą) yra išreiškiamos idėjos, užduodami įvairūs klausimai, įtikinėjama. Tonas, kalbos greitis, aukštumas išgirstiems žodžiams suteikia tam tikras spalvas. Tai – tiktų apibūdinti daugiau prie verbalinės kalbos galimybių. Regėjimas: bendraujant yra pasikliaujama tuo, kas yra matoma. Vizualinė informacija – tai svarbus informacijos surinkimo būdas, jis turi daug formų. , iki 85 procentų informacijos priimama akimis, todėl regėjimas - vienas svarbiausių sensorinių instrumentų. Taip pat klientai dažnai gali būti paperkami per uoslės ir skonio pojūčius. Tai, be abejo, gali būti pritaikyta ne visose parduotuvėse. Pagreitintas kalbėjimo tempas rodo priklausomybę ir nerimtą požiūrį į susitikimą. Balso kokybė turi didelę įtaką klientams. Reikia išlaikyti ramų kalbos tempą ir išlaikyti pauzes – tai suteikia rimtumo ir harmonijos pojūtį. Geranoriškas nusiteikimas, skatinantis žodis sudaro prielaidą ir klientui būti palankiai nusiteikusiu su ju juo bendraujančio darbuotojo ažţvilgiu. Tai sukuria gerą psichologinę atmosferą. Dalykinį bendravimą galima apibūdinti kaip situacijos valdymą

  • Psichologija Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1646 žodžiai)
  • Universitetas
  • Psichologijos namų darbai
  • Microsoft Word 12 KB
  • Efektyvi komunikacija sėkmingam pardavimui verslo psichologijos pristatymas
    10 - 7 balsai (-ų)
Efektyvi komunikacija sėkmingam pardavimui verslo psichologijos pristatymas. (2016 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/efektyvi-komunikacija-sekmingam-pardavimui-verslo-psichologijos-pristatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:57