Efektyvus pardavimas


Efektyvus pardavimai konspektai. Efektyvus paslaugu pardavimai. Efektyvus pardavimai kursinis. Praktikos ataskaita armitana. Efektyvus pristatymas.

Ekonomikos konspektas. Įžanga/ prieš pradedant/ trylika teiginių, kurių nerasi šioje knygoje pirmasis skyrius: trigubas žaidimas/. Mano kandidatas į geriausius nežinomus. Metų pardavėjus/ scenarijus scenarijui nelygus. / generalinė repeticija /santrauka antrasis skyrius: priemonės/. Pagrindai/ pardavimo priemonėmis/ pirmoji priemonė: tavo prekė/ antroji priemonė: tu pats/ trečioji priemonė: tavo asmeninių pažinčių tinklas (ir kaip jį plėsti)/ ketvirtoji priemonė: tavo kartoteka/ penktoji priemonė: tavo iniciatyva/ pradėkime/ santrauka trečiasis skyrius: pardavimo ciklo apžvalga patarimai dirbant telemarketingą/. Tavo tikslas: judėti į priekį/ pirmasis etapas: nustatymas (qualifying)/ antrasis etapas: apklausa (interviewing)/ trečiasis etapas: pristatymas (presentation)/ savybės, privalumai, įrodymas/ ketvirtasis etapas: pardavimo sandorio sudarymas (closing)/ pardavimas asmeniškai susitikus: kur jis prasideda/ santrauka ketvirtasis skyrius: nustatymas (qualifying)/. Apšilimas šaltajam skambinimui/ dvidešimt, penki, vienas-du-trys/ devyniolika “ne”/ kaip sudaryti per daug pardavimo sandorių/ klausimo žaidimas/ išlaikyk paprastumą/ viena frazė, perkalbėsianti daugelį atsikalbinėjimų/ jid duoda rezultatų, todėl nekeisk jos! / kartok, užtikrink, reziumuok/ prisimink formulę ir nebūk nesusipratėlis/ kelios baigiamosios mintys / santrauka.


Brandon toropov už pagalbą apdorojant ir peržiūrint medžiagą; marcela deauna už paramą ir kantrybę ruošiant rankraštį; michelle reisner už redagavimą bei pagalbą tvarkant rankraštį; taip pat steve bookbinder ir phil dobin; ir galiausiai tūkstančiams kasdienmano kandidatas į geriausius nežinomus 1920 metų pardavėjus/ spagrindai/ pardavimo priemonėmis/ pirmoji priemonė: tavo prekė/ antroji priemonė: tu pats/ trečioji priemonė: tavo asmeninių pažinčių tinklas (ir kaip jį plėsti)/ ketvirtoji priemonė: tavo kartoteka/ penktoji priemonė: tavo iniciatyva/ pradėtavo tikslas: judėti į priekį/ pirmasis etapas: nustatymas (qualifying)/ antrasis etapas: apklausa (interviewing)/ trečiasis etapas: pristatymas (presentation)/ savybės, privalumai, įrodymas/ ketvirtasis etapas: pardavimo sandorio sudarymas (closing)/ pardavimas asmapšilimas šaltajam skambinimui/ dvidešimt, penki, vienas-du-trys/ devyniolika ne / kaip sudaryti per daug pardavimo sandorių/ klausimo žaidimas/ išlaikyk paprastumą/ viena frazė, perkalbėsianti daugelį atsikalbinėjimų/ jid duoda rezultatų, todėl nekeisk jos!/ kartok, užtikrink, reziumuok/ prisimink formulę ir nebūk nesuskieno čia darbotvarkė/ kas nesakytina apklausos metu/ asmenybių skirtumai: tegul jie neša tau naudą apklausos etape/ pirmasis susitikimas akis į akį su galimu klientu/ kuo galiu padėti? / žlunganti apklausa/ klausymasis /pirkėjai: lengvi , sudėtingi ir kitokie. / pagiriamasis žodis pardavimui be technikos naujovių/ mažas geltonas užrašų lapelis/ teisingi atsakymai/ pakartotini susitikimai/ etiketas ir sklandus ryšys su biuru/ taisyklperėjimas/ septyni įsakymai/ perėjimas, pakartotinas apsilankymas/ aukštai šokęs, žemai krisi/ gerai, bet ką turėčiau sakyti? / pasakojimai apie pasiektą sėkmę/ progresas/ kaip išgelbėti žlungantį pristatymą/ apie laiko planavimo kalendorių/ neskubėk.

Efektyvus pardavimas. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/efektyvus-pardavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:01