Eilių aparatų poreikio tyrimas kalvarijoje


Marketingo tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas. Atrankos ir imties dydžio nustatymas. Paslaugos tyrimas. Paslaugos klasifikavimas. Kainos analizė. Vartotojų nuomonių tyrimas. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas i motyvacija. Veiksnių įtaka vartotojų elgsenai ir poreikio nustatymas. Rinkos tyrimas ir paklausos įvertinimas. Paslaugos pozicionavimas rinkoje. Ateities prognozės. Konkurencinė aplinka. Išvados ir pasiūlymai. Informacijos šaltiniai. Priedai.


Didžiuosiuose Lietuvos miestuose šių sistemų eilių aparatai įdiegti jau ne vienerius metus, tačiau mažesniuose miestuose taip pat yra eilių susidarymo rūpestis ir eilių aparatų nebuvimo problema. Šiame darbe bus tiriamas vienas mažųjų Lietuvos miestų – Kalvarija.

Tyrimo problema: Nežinomas eilių aparatų poreikis .

Tikslas: Išsiaiškinti eilių aparatų poreikį viešosiose Kalvarijos įstaigose.

Uždaviniai:

•Nustatyti ar vartotojai žino apie šią paslaugą.

•Nustatyti ar yra šios paslaugos poreikis viešosiose Kalvarijos įstaigose.

Tyrimo metodas: Žvalgybinis.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (3915 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 323 KB
  • Eilių aparatų poreikio tyrimas kalvarijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Eilių aparatų poreikio tyrimas kalvarijoje. (2014 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/eiliu-aparatu-poreikio-tyrimas-kalvarijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:25