Eismo organizavimas keliuose


Eismo organizavimo tobulinimas. Avaringumo mazinimas keliuose. Saugaus eismo organizavimas. Eismo organizavimo budai. Eismo organizavimas tai. Avaringumo koeficientas. Avaringumas a13 kelyje klaipeda-liepoja. Keliu eismo organizavimo principai. Pavojingiausios sankryžos klaipėdos mieste referatas. Eismo organizavimas..

Transporto kursinis darbas. Kelias A13 6-8km. Tiriamo ruožo aprašymas. Sankryžos. Pirmoji sankryža. Antroji sankryža. Trečioji ir kevistoji sankryža. Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas. “juodosios” dėmės ruože nustatymas. Literatūra. Pagal gautus duomenis išsamiai aprašyti tiriamą ruožą. Nustatyti ar ruože yra sankryžų. Jei yra - kokio tipo sankryža, kokie keliai kertasi, kaip organizuojamas eismas sankryžose, kokia sankryžų aplinka ir pan. Nustatyti kaip kinta vmpei, nustatyti transporto srauto sudėtį. Nustatyti ar yra ruože "juodoji dėmė" ar ne. Jei yra - nustatyti jos ilgį, išanalizuoti įskaitinius eismo įvykius. Apskaičiuoti pagrindinius avaringumo rodiklius, maksimalų avaringumo koeficientą.


Nustatyti ar ruože yra sankryžų. Jei yra - kokio tipo sankryža, knustatyti ar yra ruože juodoji dėmė ar ne. Apskaičanalizuolamas kelio ruožas a13 klaipėda-*liepoja (6-8km). A13 – magistralinis, kelias nuo klaipėdos iki sienos su latvija liepojos miesto kryptimi. Ruožas klaipėda-palanga yra paverstas juostų keliu(bet mano tiriamas ruozas 6-8 km yra eismo juostų, o eismo juostų kelias prasideda 12 kilometre ir tęsiasi iki palangos).

Kelias prasideda žiede, o baigiasi ties Lietuvos-latvijos siena. Toliau kelias turi kitokį numerį - a11, kuris tęsiasi iki liepojo a13 kelias 6,12 kilometre susikerta su klipščiai-tauralaukis(2250) rajoniniu keliu. Ši sankryža yra pati pavojingiausia mano nagrinejamame ruože. Nes magistralinis kelias kertasi su rajoniniu keliu viename lygyje, o tai yra draudžiama daryti pagal kelių taisykles. Kadangi magistralinis kelias negali kirstis su rajoniniu keliu todėl reikėtų visiškai panaikinti šią sankryžą, bet tai kainuoja didelius pinigus, tolės esamu atveju pats paprasčiausias pagerinimo būdas galė antroji sankryža yra 7,11 km, ji nėra tokia pavojinga, nes ji t formos ir čia automatiškai mažiau pavojingų taškų. Realiai nieko keisti čia trečioji sankryža yra a13 magistralės 7,75 km, o ketvirtoji 7,8 km. Trečioji sankryža yra t formos ir tai įvažiavimas į naują gevenamųjų mamų kvartalą. Ketvirtoji sankryža yra netoli trečiosios ir dar ji yra dviguba(vienas kelias eina į vienkiemį, o kitas į kelią vedantį prie ežero). Išsiplėtęs gyvenamasis esant tokiam kelių išsidėstymui pridarytų didelių ptoblemų. Dėl to šioje vietoje sujungti šalutinius ir įrengti dviejų lygių sankryža, ji išsprestų visas problemas. Arba kitas racionalus sprendimas būtų visai uždaryti kelią į gyvenamą zona, nes į a13 iš čia galima įvažiuoti pro šalia esancią gyvenvietę, o per ksavo tiremame ruože a13 6-8 km, radau vieną juodąją dėmę , kurios ilgis yra 130m, jos pradzia sankryžoje 1 6,12 kilometre, o pabaiga 6,25kilometre. Apskaičiavau maksimalų avaringumo koef. Jis yra 1 nagrinėjamoje sankryžoje ir lygus (parodo vieno kilometro avarijų sk tenkantį milijonui transporto priemonių per metus).

Eismo organizavimas keliuose. (2011 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/eismo-organizavimas-keliuose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:39