Eismo sauga ir ergonomika


Ergonomikos referatas. Įvadas. Kelias. Lietuvos keliai. Situacija Lietuvos keliuose. Kelių naudotojo mokestis. Lietuvos ir prancūzijos šalių palyginimas. Prancūzijos keliai. Mokami keliai prancūzijoje. Parkavimasis prancūzijoje. Eismo įvykiuose žuvusiųjų skaičius, tenkantis 1 mln. gyventojų Europos sąjungos šalyse 2014 m. Išvados. Naudotų šaltinių sąrašas.


Šio darbo tikslas yra aptarti Lietuvos kelių būklę ir palyginti ją su Prancūzijos šalies keliais, saugumu. Taip pat šiame darbe pateiksime eismo įvykių statistiką, kiekį, pažeidimus, nuobaudas ir kita [3].

Valstybinės reikšmės kelių tinklą sudaro patobulintos dangos ( asfalto, cementbetonio bei grindinio danga) keliai, bei žvyro dangos keliai. Jie yra prižiūrimi ir nuolat remontuojami [6].

LIETUVOS IR PRANCŪZIJOS ŠALIŲ PALYGINIMAS

Prancūzijos keliai svyruoja nuo siaurų vieno eismo juostų kelių kaimuose iki magistralinių kelių užmiesčiuose.Dauguma Prancūzijos miestų ir miestelių buvo pastatyti prieš visuotinįautomobilių naudojimą, taigi miestų centruose keliai yra itin siauri, o su dideliais automobiliais pravažiuoti yra ypač sunku. Labiausiai vaizdingi keliai yra kalnuotose vietovėse.Jie taip pat yrasiauri. Norėdami išsinuomuoti automobilį Prancūzijoje turėkite, tai omenyje, nes su dideliais automobiliais gali būti sunku nusigauti iki norimos vietos [8].

*- esant drėgnam orui maksimalus leidžiamas greitis mažėja iki 80 km/h užmiestyje, iki 100 km/h greitkelyje ir iki 110 km/h autostradoje.Minimalus greitis autostradoje – 80 km/h.Esant mažesniam nei 50 m matomumui maksimalus greitis, nepriklausomai nuo kelio tipo, 50 km/h.Automobiliams su dygliuotomis padangomis maskimalus greitis – 90 km/h. Kelio ruožuose, kuriuose yra daugiau nei dvi judėjimo juostos, automobiliams su priekaba leidžiama važiuoti tik dvejose kraštinėse eismo juostose. Taisyklė galioja ir lenkimams [2].

Vaikus iki 10 m arba iki 135 cm ūgio galima vežti tik jų ūgį ir svorį atitinkančiose pritvirtintose kėdutėse. Primygtinai rekomenduojama vaikus iki 10 metų vežti ant galinės automobilio sėdynės. Kai vaikas vežamas ant priekinės sėdynės, saugos pagalvė turi būti atjungta. Vaikai iki 13 kg svorio gali būti vežami tik nugara judėjimo kryptimi. Vairuotojas atsako už visus iki 18 metų keleivius. Bauda nesilaikant taisyklių – 135 EUR [2].

Transporto priemonės judėjimo metu vairuotojui draudžiama naudoti telefono ryšiu be laisvųjų rankų įrangos. Bauda 135 EUR [2].

Lyginant su Vakarų Europos valstybėmis ar Prancūzija, Lietuva žinoma dar turi pasitemti saugumo, infrastruktūros bei viso kelių tinklo klausimais, tačiau mes sparčiai tobulėjame, stengiamės kuo labiau sumažinti eismo įvykių skaičių keliuose bei norime lygiuotis į tas valstybes, kurios iš tiesų turi kuo pasigirti saugumo keliuose pasiekimais.

  • Ergonomika Referatai
  • 2015 m.
  • 19 puslapių (2431 žodis)
  • Ergonomikos referatai
  • Microsoft Word 2780 KB
  • Eismo sauga ir ergonomika
    10 - 3 balsai (-ų)
Eismo sauga ir ergonomika. (2015 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/eismo-sauga-ir-ergonomika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:05