Ekologinis marketingas


Marketingo savarankiškas darbas.

Ekologinio marketingo sąvoka. Marketingas – tai daugybės žmonių intensyvi veikla, varžantis dėl pirkėjų dėmesio ir pinigų. Ekologinis ženklas


Visgi ne visos įmonės stengiasi taikyti ekologinį (žaliąjį) marketingą. O apsisprendimas tai daryti gali kilti dėl vidinių arba išorinių priežasčių:

Žaliasis marketingas Europoje pradėjo reikštis 1980 metais, kai tam tikri produktai buvo pripažinti kenksmingi Žemės atmosferai, todėl buvo įvesti nauji „Žali“ produktai, mažiau kenksmingi aplinkai. Skirtingi žaliojo marketingo aspektai apima ekologiškai švarius produktus, perdirbamą ir biopakuotę, energiją taupančias operacijas ir didesnę taršos kontrolę.

Jeigu nėra patenkinami šie vartotojų reikalavimai, „žaliuoju“ produktu greitai nusiviliama.

Ekologinis marketingas. (2017 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekologinis-marketingas.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 27 d. 00:58