Ekologiški produktai įmonės veiklos analizė


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Uab „eko sodas“ charakteristika. Uab „eko sodas“ kapitalo analizė. Įmonės veiklos analizė. PEST analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. SSGG analizė. Plėtros galimybės. Uab „eko sodas“ rinkos analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Traukiantis krizei į Lietuvą vėl grįžta ekologiškų produktų populiarumas. Tai galima teigti atsižvelgiant į tyrimų agentūros SIC ekspertų ir komunikacijos agentūrų bendruomenės „United Agencies” atliktą tyrimą, kuriuo siekta nustatyti, kaip keitėsi gyventojų elgsena prieš krizę ir jai traukiantis. Matoma, jog lietuviai prieš krizę ekologiškus produktus pirko noriai, o jai atėjus nustojo vartoti ekologiškus ir gan brangesnius produktus, o krizei traukiantis buvo pastebėta, jog vėl didėja ekologiškų produktų paklausa.

Atsižvelgiant į tokius rodiklius ir į pačią ekologijos idėją UAB „Eko Sodas“ buvo įsteigta.

Darbo objektas – UAB „Eko Sodas“ veikla.

Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Eko Sodas“ veiklą.

Darbo uždaviniai:

1. Charakterizuoti UAB „Eko Sodas“.

2. Išanalizuoti UAB „Eko Sodas“ kapitalą.

3. Atlikti UAB „Eko Sodas“ veiklos analizę.

4. Atlikti UAB „Eko Sodas“ rinkos analizę.

Ekologiški produktai įmonės veiklos analizė. (2013 m. Gruodžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekologiski-produktai-imones-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:14