Ekologiškos duonos Ekoduona įvedimas į rinką


Vadybos analizė. Ekologiškos duonos ,, ekoduona “ įvedimas į rinką rinkodaros projektinis darbas. Įvadas temos aktualumas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tyrimo metodai. Idėjų generavimas. Idėjų atrinkimas. Idėjų tikrinimas. Ekologškos duonos įvedimo į rinką galimybių analizė. Pasirinkę ekologišką gproduktą mūsų klientas gaus. Ekoduona “ logotipas. Rinkodaros strategija. Pest analizė. Palankūs ekonominiai veiksniai. Palankūs politiniai veiksniai. Palankūs socialiniai – kultūriniai veiksniai. Palankūs technologiniai veiksmai. Swot analizė. Ssgg swot analizė. 5 jėgų analizė Tiekėjai. Įėjimo barjerai. Ekologiškos duonos poreikio tyrimas. Tyrimų rezultatai. Prekės sukūrimas ir strategija ją pateikiant. Komunikacijos žinutės nustatymas. Rinkodaros kanalų parinkimas. Rinkodaros biudžeto ir laiko tvarkaraščio sudarymas. Priedai apklausa.


TEMOS AKTUALUMAS.Šiame darbe nagrinėsime kaip neseniai atsiradęs produktas – ekologiška duona pavadinimu ,,Ekoduona“ įsitvirtins rinkoje.

XXI a. rinka yra ypač konkurencinga, todėl pasaulyje ir taip pat Lietuvoje klestinčios įmonės skiria daugiau dėmesio vadybai ir marketingui.Marketingo specialistų ir vadybinkų pagrindinis tikslas yra, kuo geriau informuoti potencialų klientą apie nešamą naudą siūlomo produkto, tam kad klientas norėtų jį nusipirkti.

Jau kurį laiką Lietuvoje populiarėja sveikos gyvensenos bumas, todėl žmonės pradeda keisti įpročius, šaldyti produktai keičiami šviežiais, auginamos daržoves ir vaisiai. Verta paminėti, kad kai kurie žmonės iš šio sveikuoliško bumo sugeba pasipelnyti ar net atsidaryti smulkų verslą.

Kol kas norime pasinaudoti Lietuvoje esančiu bumu, tikimės tiekti ,,Ekoduoną“ į visus didžiausius Lietuvos miestus, o kitų metų pradžioje pradėti ieškoti nišų ir užsienio rinkoje. Taip pat ateityje planuojame didinti asortimentą, kuris būtų lygiai taip pat ekologiškas.

Šiame darbe tikimės atskleisti savo produkto įvedimą į rinką kelią, kuriuo norime parodyti kas šiame procese yra svarbu.

Darbo tikslas : Pateikti produktą taip, kad neliktų abejonių dėl jo kokybės, naudos ir užtikrinti vietą rinkoje.

Darbo uždaviniai:

Supažindinti su produktu potencialius pirkėjus.

Parengti rinkodaros strategiją.

Sukurti prekės įvedimo į rinką strategiją.

Išsiaiškinti reklamos tikslus.

Apklausti vartotojus dėl paslaugos populiarumo.

Nustatyti, kos yra mūsų vartotojas.

Idėjų generavimas. Kuriant naują idėją turėjome nemažai galimų variantų, tačiau pasirinkome produktą ,,Ekoduoną“ norėdami vartotojams pasiūlyti tai kas yra aktualu plačiajai auditorijai. Kadangi mūsų produktas yra susijęs su ekologija, esame tikri, kad mūsų klientai bus atviri šiam produktui, išsakys kritiką bei pagirimus ir tyrimų pagalbą galėsime taisyti klaidas.

Idėjų atrinkimas. Kaip jau ir minėjome, šis produktas paklausiasias yra tarp jaunesnio amžiaus žmonių, tačiau dominantis ir vyresnio amžiaus žmonėms, todėl šis produktas koncentruotas į įvairaus žmonių amžiaus rinkas. Analogiškų paslaugų siūlančių konkurentų yra keli, kurie užima aukštas vietas rinkoje. Tačiau stengsimės tobulinti savo produktą ir nenusileisti konkurentams.

Idėjų tikrinimas. Mes atlikome tyrimą ir jis parodė, kad mūsų siūlomas produktas sudomintų būsimus klientus ir jie norėtų paragauti mūsų gaminio. Taip pat jie naudotūsi mūsų pateiktomis nuolaidomis bei akcijomis.

Pasirinkę ekologišką gproduktą mūsų klientas gaus :

Sveiką maistą, turintį daugiau gyvybiškai svarbių medžiagų nei įprastiname.

Maistą neužterštą pesticidų ar kitais chemikalais.

Logotipas. Mūsų logotipas – pavadinimas „Ekoduona“. Pasirinkome tik žodžius, be jokių papildomų elementų, nes žodžius žmonės geriausiai įsimena, taip pat mūsų pavadinimas nėra ilgas, o tai irgi padės greitai ir lengvai įsiminti. Raidės yra žalios spalvos, nes žalia spalva simbolizuoja augimą, veržlumą, gyvastį, energiją ir natūralumą. Lapas, kuris yra ant raidės ..K“ taip pat turi reikšmę – šviežumas.

Tai produktas, kuris yra sveikas, be genetiškai modifikuotų produktų ir jų sudėtinių dalių, taip pat produktas neužterštas pesticidų ar kitų chemikalų.

Atlikę tyrimą nustatėme, kad susidomėjusių ir norinčių paragauti mūsų duoną bus. Todėl kelias savaites per metus leisime žmonėms degustuoti mūsų produktą prekybos centruose, mugėse.

Nauda neabejotina, nes šios duonos pastovus vartojimas – vienas svarbiausių pasirinkimų, lemiantis ne tik geresnę mūsų klientų savijautą, bet ir sumažėjusią ligų riziką.

Galimybė nedideliais gamybos kaštais realizuoti savo paslaugą reiškia, kad paslaugos realizavimui reikalingos medžiagos kainuos pakankamai mažai, nes kaina atitiks kokybės santykį ir taip pat yra galimybė rinktis iš kelių tiekėjų. Nepasitvirtinus idėjai įmonė nepatirs didelio finansinio nuosmukio, kadangi idėjos realizacijos pradžioje gamybos mastai nebus dideli. Didelis nedarbo lygis reiškia, kad vartotojų perkamoji galia mažėja, perkamosios pirmo būtinumo, pigesnės prekės. Tai yra nepalanki sąlyga, kadangi mūsų siūlomas produktas „Ekoduona“ kainuos brangiau, nei įprastos gamybos duona. Infliacijos lygio išaugimas mums yra palankus, nes brangių, ilgo laikotarpio paslaugų įsigijimą vartotojai atidės vėlesniam laikui.

Lietuvos ekonomika po krizės išgyvena pagyvėjimą, kai didėja gamybos mastai, auga BVP, vartotojai turi didesnes pajamas, tai yra palanku, nes gyventojai rinksis kas yra kokybiškiau, tačiau brangiau. Didelių mokesčių sistema slopina verslininkų iniciatyvą, stabdo legalios ekonomikos plėtrą, skatina mokesčių slėpimą, šešėlinę ekonomiką. Dideli mokesčiai mažina mūsų įmonės pelną, kadangi reikės mokėti 21% PVM, 15% pelno, 15 % gyventojų pajamų mokesčius ir valstybinio socialinio draudimo, 0,2% garantinio fondo įmokas.

  • Vadyba Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4270 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 256 KB
  • Ekologiškos duonos Ekoduona įvedimas į rinką
    10 - 5 balsai (-ų)
Ekologiškos duonos Ekoduona įvedimas į rinką. (2015 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekologiskos-duonos-ekoduona-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:44