Ekologiškos kosmetikos bei paslaugų vartojimas Vilniaus mieste


Verslo projektas. Įvadas. Tyrimo tikslas,uždaviniai,metodika. Literatūros analizė. Trumpas įmonės pristatymas. 5 pese analizė. Konkurentų ir partnerių analizė. Konceptualus modelis, jo ryšių analizė. Rinkos tyrimo aprašas. Anketinės apklausos rezltatų analizė. Aprašomoji statitika. Ryšių analizė. Pirsono (2 suderinamumo kriterijus. Koreliacinė analizė. Skirtumų analizė. T kriterijaus dviem nepriklausomoms imtims skaičiavimas. Dispersinės analizės anova metodas. Faktorinė analizė. Klasterinė rinkos segmentų analizė. Įmonės galimybių ir probleminių sričių analizė (ssgg). Gbn matrica. Marketingo strategija, veiksmų planas ir biudžetas. Marketingo strategija. Marketingo veiksmų planas. Prekė. Kaina. Rinkos segmentavimas. Išvados. Literatūra.


Tyrimo tikslas: ištirti ekologiškos kosmetikos rinką, įvertinti grožio salono, naudojančio ekologišką kosmetiką įvedimo į rinką galimybes ir ateities perspektyvas.

Tyrimo objektas – ekologiškos kosmetikos bei paslaugų vartojimas Vilniaus mieste.

Uždaviniai:

•išanalizuoti marketingo išorinės aplinkos, konkurentų ir partnerių analizę,

•sudaryti konceptualų modelį, jo ryšių analizę,

•ištirti įmonės galimybes ir problemines sritis,

•nustatyti marketingo veiksmų planą bei biudžetą

  • Verslas Projektai
  • 2014 m.
  • 64 puslapiai (7959 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo projektai
  • Microsoft Word 361 KB
  • Ekologiškos kosmetikos bei paslaugų vartojimas Vilniaus mieste
    10 - 2 balsai (-ų)
Ekologiškos kosmetikos bei paslaugų vartojimas Vilniaus mieste. (2014 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekologiskos-kosmetikos-bei-paslaugu-vartojimas-vilniaus-mieste.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:18