Ekologiškų produktų populiarumas jaunimo tarpe


Marketingo referatas. Įvadas. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai ir analizė. Tyrimo ribojimai. Išvados. Priedai. Literatūra.


Tyrimo problema. Kokie ekologiški produktai populiarūs jaunimo tarpe, kas daro įtaką juos renkantis.

Tyrimo objektas. Ekologiškų produktų pirkimo įpročiai jaunimo tarpe.

Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti kurios srities ekologiški produktai yra populiariausi ir kokios priežastys skatina juos pirkti.

Tyrimo uždaviniai:

1.Aprašyti kokiais ir kodėl tyrimo metodais naudojausi.

2.Atlikti tyrimą ir pateikti gautus rezultatus, jų interpretaciją.

3.Aprašyti su kokiomis problemomis susidūriau.

4.Patvirtinti arba paneigti iškeltas hipotezes.

5.Pateikti rekomendacijas problemai spręsti.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (3064 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 455 KB
  • Ekologiškų produktų populiarumas jaunimo tarpe
    10 - 4 balsai (-ų)
Ekologiškų produktų populiarumas jaunimo tarpe. (2014 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekologisku-produktu-populiarumas-jaunimo-tarpe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:11