Ekonometrija Automobilio kainos priklausomybės nuo ridos, eksploatacijos trukmės, durų skaičiaus bei variklio galios tyrimas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Probleminės srities aprašas. Stebinių analizė. Statistinių charakteristikų apskaičiavimas. Sklaidos ir stačiakampės diagramos. Stebinių normalumo tikrinimas. Koreliacinės matricos sudarymas. Modelio sudarymas ir jo įvertinimas. Daugialypės tiesinės regresijos modelio sudarymas. Situacijų modeliavimas. Modelio diagnostika. Autokoreliacijos nustatymas. Heteroskedastijos įvertinimas. Priklausomojo kintamojo „Kainos“ prognozavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: išsiaiškinti automobilio Audi A3 kainos Vokietijos rinkoje priklausomybę nuo automobilio ridos, eksploatacijos, durų skaičiaus bei variklio galios.

Darbo uždaviniai:

1.Apibūdinti tyrimui naudojamų kintamųjų skaitines charakteristikas;

2.Išsiaiškinti ar tarp duomenų nėra išskirčių, galinčių pakenkti tyrimo rezultatams, ir jas radus pašalinti;

3.Sudaryti reikšminį daugialypės tiesinės regresijos modelį (DTR), atskleidžiantį ryšį tarp nepriklausomų kintamųjų ir kainos;

4.Ištirti ar tarp nepriklausomų kintamųjų egzistuoja autokoreliacija;

5.Nustatyti ar liekamųjų paklaidų dispersija kinta ar yra pastovi (ar pasireiškia heteroskedastija, ar homoskedastija);

6.Prognozuoti automobilio Audi A3 kainą su laisvai pasirinktomis nepriklausomų kintamųjų reikšmėmis.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (4129 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 138 KB
  • Ekonometrija Automobilio kainos priklausomybės nuo ridos, eksploatacijos trukmės, durų skaičiaus bei variklio galios tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Ekonometrija Automobilio kainos priklausomybės nuo ridos, eksploatacijos trukmės, durų skaičiaus bei variklio galios tyrimas. (2014 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekonometrija-automobilio-kainos-priklausomybes-nuo-ridos-eksploatacijos-trukmes-duru-skaiciaus-bei-variklio-galios-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:48