Ekonomikos raida medijų plėtros pagalba


Komunikacijų referatas. Įvadas. Spauda kaip medija laikraštis, kaip rašytinis žodis, jo plėtra ir įnašas į ekonomiką. Radijas monopolinis jo poveikis ir svarba. Internetas šiuolaikinė, didelius išteklius turinti medija. Reklama teigiama ir neigiama jos įtaka ekonomikai. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Žmonija nuo seniausių laikų reiškiasi įvairiomis veiklomis. Nesvarbu, ar tai būtų meninė, ar ūkinė, ar socialinė saviraiška, joje dalyvauja ir tokie žmogaus veiklą optimizuojantys artefaktai kaip būstas, pinigai, dviratis, lėktuvas, konvejeris, ginklai ir pan. Ypatingai XX–XXI amžiuje žmogaus veiklos procesas neatsiejamas nuo jo sukurtų technologijų įtakos bei jų raidos. Žmogus, tenkindamas savo poreikius, kuria naujas technologijas. Didėja ne tik poreikių patenkinimo ar sukurto turto kiekis, neįsivaizduojamais tempais didėja ir šių procesų greitis. Kiekvieną dieną žmonija įvairiais savo kūrybos vaisiais naudojasi kaip savaime suprantamu įrankiu. Tuo tarpu medijų kiekis ir jų rūšių skaičius labai didėja ir todėl darosi vis sunkiau aprėpti ir pilnai išanalizuoti tiek kiekvieną mediją atskirai, tiek kiekvienos iš jų daromą įtaką tokiam dalykui, kaip ekonomika ar jos augimas. Todėl galiausiai galima teigti, jog tiek praktiškai, tiek teoriškai, medijos ir ekonomikos yra neatsiejami dalykai.

  • Komunikacijos Referatai
  • 2013 m.
  • 9 puslapiai (2109 žodžiai)
  • Universitetas
  • Komunikacijų referatai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Ekonomikos raida medijų plėtros pagalba
    10 - 3 balsai (-ų)
Ekonomikos raida medijų plėtros pagalba. (2013 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekonomikos-raida-mediju-pletros-pagalba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:41