Ekonomine statistika tyrimas Red Bull


Kendall’s tau -b metodas. Red bull tyrimas.

Ekonomikos skaidrės. Žmonių požiuris į reklamą. Ar daro įtaką žmoniems energetinio gėrimo ,,red bull’’ reklama? Įvadas. Tyrimo uždaviniai. Respondentų apklausos analizė. Išskirtis. Žmonių požiūris į reklamą. Coreliacija yra reikšminga. Galima teigti, kad ,,red bull” gėrimo reklama mažai turi įtakos žmonėms. Kur dažniausiai žmonės mato reklamą? Kendall’s tau-c metodas. tikra tiesa, kad būtent didmiestyje yra daugiausiai reklaminių stendų. Kendall’s tau-c metodas. Reklamos atsisakymas. Daugiausiai respondentų sutinka, kad alkoholio reklamą transliuoti tik vėlai vakare. Išvados ir siūlymai.


Reklamą mes matome ir girdime visur: spaudoje, lauko stenduose, televizijoje, internete ir kitose vietose. ,,Red Bull” energetinio gėrimų kompanijos įvairiais būdais stengiasi pritraukti kuo daugiau pirkėjų viliodami įvairiomis akcijomis, naujienomis, reklamomis. Mūsų darbo tikslas ištirti kaip ,,Red bull’’ reklama apskritai veikia žmogų.

Parengti anketą ir apklausti respondentus; Gautus duomenys išanalizuoti naudojant SPSS programa; Pateikti išvadas ir siūlymus. Darbo metodika: Literatūros analizė; Anketinis aprašymas bei stebėjimas; SPSS programos panaudojimas.

6. Kokius pojūčius Jums sukelia žiūrima reklama? Daugiausiai respondentų negatyviai reaguoja į reklamą.

Galima teigti, kad ,,Red Bull” gėrimo reklama mažai turi įtakos žmonėms.

Crosstab Iš visų tyriamų objektų, daugiausiai mato reklamą per televiziją.

Apžvelgus ,,Red Bull” energetinio gėrimo reklama televizijoje, spaudoje ir kt.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2012 m.
  • 16 puslapių (358 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1868 KB
  • Ekonomine statistika tyrimas Red Bull
    10 - 3 balsai (-ų)
Ekonomine statistika tyrimas Red Bull. (2012 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekonomine-statistika-tyrimas-red-bull.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:17