Ekonominis restorano vertinimas


Ekonomikos referatas.

Klaipėdos universitetas. Restorano “ de cuba ” ekonominis vertinimas. Tyrimo tikslas.


Mokslininkai daug dėmėsio skiria šių dienų paslaugų vertinimo metodikai, siūloma atlikti marketingo tyrimus, įvairius kokybės vertinimo tyrimus, remiantis įvairiais instrumentais, kad būtų galima kuo aiškiau suprasti kaip suvokti ir kaip tiksliai įvertinti gana plačiai ir labai skirtingai suvokiamą kokybę. Šiandien paslaugų sektorius yra be galo išsiplėtęs ir pakankamai gerai išplėtotas, todėl yra galimybė savo vartotojams pasiūlyti vis platesnį paslaugų spektrą. didėjant paslaugų teikėjų skaičiui taip pat ir teikiamų paslaugų kiekiui yra skatinamas įmonių konkurencingumas, kas yra labai naudinga vartotojams. Įmonės stengiasi vis aiškiau suprasti vartotojų norus bei lūkesčius, kurie pastaruoju metu ypač išaugę, todėl norėdami išsilaikyti rinkoje paslaugų teikėjai privalo tobulinti įmonės teikiamas paslaugas bei jų kokybę. Tai įmanoma padaryti tik teikiant aukštos kokybės paslaugas ar prekes ir pelnyjant vartotojų palankumą. Kokybę galima butų išreikšti kaip tobulumo laipsnį, Kokybė – tai vartotojo patenkinimo lygis. (Kaziliūnas, 2007m.) Gali būti apibūdinama kaip „bloga“, „gera“, „puiki“ ir panašiai. (Pociūtė ir kt., 2005m.) Tai kompetencijos laipsnis, kuo jis aukštesnis, tuo įmonė gali pakilti aukščiau įmonės paslaugų tobulumo link. Tai gali būti paslaugos kokybė, aptarnavimo kokybė, aplinkos kokybė ir panašiai. Šiandieninėje visuomenėje kokybė labai svarbi ir ją išties svarbu tirti, kadangi kylant konkurencingumui ir visuomenės išsivystymo lygmeniui. vartotojas nori gauti maksimaliai kokybišką paslaugą ar produktą, t.y. pateisinti savo lūkesčius. Tačiau ir ties tuo nesustojama, žengiant priekį lūkesčiai bus vis didesni, todėl paslaugų teikėjai turėtų tai numatyti ir būti pirmieji, kurie pasiūlys išskirtinai kokybišką paslaugą. Tačiau kaip bebūtų gaila, ne visos ištaigos skiria pakankamai dėmesio savo teikiamų paslaugų kokybei.

Apibendrinant, ši įmonė Palangos mieste gyvuojanti gana ilgą laiko tarpą tapo tikrai populiari tarp atvykstančiųjų, užsiimdama restoranų ir pagaminto valgio teikimo veikla, teikia kubietiško stiliaus viešojo maitinimo paslaugas, kurios yra reglamentuojamos daugybe isąkymų ir reikalavimų.

Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas, naudojant stebėjimo lapą, vertinau pagal atskirus kriterijus, kiekvieną kriterijų buvo galima įvertinti nuo 0 iki 4 balų, kur 0 -”Tikrai ne”, o 4 -”Tikrai taip”.

  • Ekonomika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2042 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 129 KB
  • Ekonominis restorano vertinimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Ekonominis restorano vertinimas. (2016 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekonominis-restorano-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:26