Ekonomisto motyvavimo būdai


Motyvacija ekonomisto. Saves ir kitu veiklos siekiant. Ekonomisto būdas. Ekonomisto poreikis. Poreikių hierarchija mokslobaze.lt. Savęs ir kitų veiklos, siekiant asmeninių ar organizacijos tikslų.

Vadybos referatas. Įvadas. Motyvavimas. Motyvavimo etapai. Trys motyvacijos teorijų grupės, kurios naudojamos UAB „xxxxxxxx“ personalo vadyboje. A. Maslow poreikių hierarchija. F. Herzberg. B. F. Skinner pastiprinimo teorija. Darbuotojai. Ekonomistų motyvavimo būdai bendrovėje. Pagrindiniai motyvacijos stiprinimo būdai UAB „xxxxxxxxx“. Galimi mano savimotyvacijos būdai darbe. Literatūra.


Visi žmonės turi įgimtų savybių, gabumų, kurie, jiems sąveikaujant su aplinka, kinta ir vystosi. Kiekvienas žmogus yra nepakartojamas ir tik su didelėmis išlygomis galima žmones jungti į grupes, turinčias bendrus siekius, interesus. Priklausomai nuo charakterio, kiekvienas darbuotojas toje pačioje situacijoje dažnai elgiasi visiškai skirtingai. Todėl vadovas, norėdamas žmones motyvuoti kokio tai tikslo siekimui, turi žinoti jų poreikius.

Motyvavimas - tai savęs ir kitų veiklos, siekiant asmeninių ar organizacijos tikslų, skatinimo procesas.

žmonių poreikiai, psichologinis darbo klimatas yra galinga darbo našumą įtakojanti jėga. Tai davė pradžią naujai valdymo teorijos krypčiai, apimančiai žmonių veiklos motyvavimo organizacijoje problemų nagrinėjimą. Šios krypties tyrimo objektas - žmonių poreikiai, kaip jų veiklos elgesio motyvai ir jų patenkinimo būdai.

Psichologai teigia, kad žmogus turi poreikį, kuomet jis jaučia fiziologinį arba psichologinį kažko tai trūkumą. Motyvacijos teorijos suklasifikavo poreikius į dvi grupes: pirminius ir antrinius poreikius.

Pirminiai poreikiai savo prigimtimi yra fiziologiniai ir, kaip taisyklė, įgimti. Tai maisto, vandens, oro, miego, sekso poreikiai.

Antriniai poreikiai savo kilme yra psichologiniai. Pvz. , pasisekimo, pagarbos, prisirišimo, valdžios, priklausomumo poreikiai. Šie poreikiai paprastai suvokiami su patirtimi. Kadangi žmonių sukaupta patirtis yra skirtinga, todėl antriniai atskirų žmonių poreikiai skiriasi daug labiau negu pirminiai.

Poreikių neįmanoma akivaizdžiai pastebėti ar pamatuoti. Apie jų egzistavimą galima spręsti tik iš žmonių elgesio. Būtent poreikiai tarnauja motyvais konkretiems žmonių veiksmams.

Kai žmogus jaučia poreikį, tai jį skatina veikti, ką nors daryti. Tikslas šiuo atveju yra suprantamas kaip poreikio patenkinimo įrankis, būdas. Atsižvelgdamas į poreikių patenkinimo laipsnį, žmogus žino, kaip jam reikės elgtis ateityje.

Poreikiai yra labai svarbūs organizacijų valdyme. Žmonės aktyviai sieks organizacijos tikslų, kai bus tikri, kad drauge patenkins ir savo poreikius. Todėl vadovai, norėdami motyvuoti savo pavalditūkstančiai metų iki to, kai žodis motyvacija įėjo į vadovų leksikoną, jau buvo žinoma, kaip tikslingai paveikti žmones, siekiant apibrėžtų tikslų. Žmonijos istorija žino ilgus amžius praktikuotą bizūno ir meduolio metodą. Biblijoje, senovės mituose galima rasti daug istorijų, kai valdovai naudojo šį metodą (kalavijas arba karaliaus dukra). Vakarų civilizacijose tai buvo įprasta iki xix a.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 15 puslapių (2744 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Ekonomisto motyvavimo būdai
    10 - 2 balsai (-ų)
Ekonomisto motyvavimo būdai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekonomisto-motyvavimo-budai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:11