Ekspedicinės įmonės plėtra


Logistikos referatas.

Ekspedicinės įmonės plėtra.


Paklausa ir pasiūla yra labai svarbus transporto rinką skatinantis veiksnys. Mūsų parduotuvių lentynose galima rasti daugybę prekių, kurios yra pagamintos ne Lietuvoje, todėl jas tenka atsivežti iš įvairių pasaulio kraštų. Taigi, jos yra sėkmingai veikiančios logistinės grandinės produktas. Tiekimo grandinė gali būti apibrėžiama kaip materialaus srauto judėjimas pirkimo, gamybos saugojimo paskirstymo procesų metu. Jos valdybas apima visų tiekimo grandinės operacijų valdymą nuo žaliavų tiekėjo iki galutinio kliento (Rushton, Walker 2007).

Kaip buvo minėta, į tiekimo grandinę įeina daug įvairiausių operacijų. Kadangi logistinė grandinė tapo globali, apimanti visą pasaulį, norint užtikrinti sėkmingą materialaus srauto judėjimą. Tiekimo grandinėje ekspeditoriai atlieka tarpininko vaidmenį, jie tarpininkauja tarp gamintojo ir vartojo teikdami transportavimo ir kitas logistines paslaugas. Būtent dėl šios priežasties FIATA ekspeditoriaus sąvoką apibrėžia kaip „transporto architektas“ (Wang, 2008). Vis daugiau klientų renkasi tarptautinius ekspedicines kompanijas (DHL, UPS DB Shenker ir kt), taip užtikrindami tinkamą tiekimo grandinės aprūpinimą. Tarptautinių pirkėjų dominavimas pramonėje sukuria palankią aplinką tarptautinių ekspeditorių plėtrai. Toks kompanijų parinkimas leidžia tiekimo grandinės įmonėms pasiūlyti daugiau įvairių, pridėtinę vertę kuriančių paslaugų. Siūlant transportuoti didelius krovinių kiekius, klientai taip pat gali derėtis dėl mažesnių vežimo tarifų (Wang, 2008).

Ekspeditorius taip pat turi gebėti suteikti „Just-in-time“ paslaugas. JIT tikslas yra sumažinti laiko švaistymą ir pagerinti paslaugų kokybę. Tai gali būti apibūdinama kaip minimalus įrankių, vietos , darbuotojų ir kt. skaičius, kuris yra būtinas sukurti reikiamos kokybės ir vertės produktą (Hung Lai, Cheng 2009). Vis daugiau įmonių stengiasi mažinti turimų atsargų kiekį, kuris priklauso nuo paklausos svyravimo rinkoje. Ši sistema orientuota į mažų siuntų formavimą, kuris į gamyklą ar vartotoja ir rinkos paklausos svyravimą.

Ekspeditoriai turi integruoti savo teikiamas paslaugas į visą tiekimo grandinę, panaudodami savo ekspertines žinias įvairiose logistinėse srityse. Mažos ekspedicinės įmonės, kurios neturi pakankamai resursų vykdyti logistines operacijas, taps mažiau patrauklios, negu ekspeditorius kuris gali pasiūlyti platų paslaugų spektrą apimantį įvairias logistines operacijas. Mažoms ekspedicinėms kompanijoms pagrindinė funkcija ir toliau liks kroviniu ekspedijavimas ir dokumentų tvarkymas. Ekspeditorius turi būti lankstus galintis klientams pasiūlyti savo paslaugas skirtinguose regionuose (Baluch 2006).

  • Logistika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių
  • Logistikos referatai
  • Adobe PDF 647 KB
  • Ekspedicinės įmonės plėtra
    10 - 9 balsai (-ų)
Ekspedicinės įmonės plėtra. (2016 m. Balandžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekspedicines-imones-pletra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:23