Ekspedicinių įmonių veiklos procesų valdymo (suderinamumo) būdai ir gerinimo sprendimai


Logistikos referatas. Ekspedicinių įmonių veikla. Transporto įmonių veiklos kokybės vertinimo kriterijai. Ekspedicinių įmonių veiklos procesų valdymo būdai. Veiklos procesų valdymo svarba. Ekspedicinių įmonių veiklos kokybės gerinimo poreikio formulavimas. Uab „Baltic Express“ veiklos procesų valdymo būdai ir gerinimo sprendimai. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas: ekspedicinių įmonių veiklos procesų valdymo būdai

Darbo tikslas: išanalizuoti ekspedicinių įmonių veiklos procesų sėkmingus valdymo būdus ir gerinimo spendimus

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti ekspedicinių įmonių veiklos procesus

Atskleisti ekspedicinių įmonių veiklos valdymo būdus

Atskleisti ekspedicinių įmonių veiklos gerinimo spendimus

Tyrimo metodai: mokslinės ir kitos literatūros analizė.

Ekspeditorius tampa reikalingas, kai siuntėjui prireikia netradicinių sprendimų vežant, gabenant krovinius, kai iškyla poreikis greitai reaguoti į pasikeitimus arba, kai yra taupomas laikas perduodant funkcijas tretiesiems asmenims. Ekspeditorius logistikos tiekimo grandinėje tarsi įsiterpia tarp siuntėjo ir vežėjo, o vežėjui padeda optimaliai išnaudoti transporto priemonės talpą, sumažinti prastovas, iš anksto suplanavus pakrovimo ir iškrovimo laikus bei vietas (Jarašūnienė 2001).

Norėdami parodyti veiklos tobulinimo galimybes, daugelis autorių veiklos vertinimo rodiklių sistemą apibūdina kaip mažiausiai kainuojančią, paprastą naudoti ir nedaug laiko atimančią. Nėra lengva pasirinkti tinkamus kriterijus, pagal kuriuos bus vertinama įmonės veikla. Reikia vengti koncentravimosi ties viena sritimi, nes tai gali turėti neigiamos įtakos kitoms. Pavyzdžiui, koncentravimasis tik į kainą, gali labai paveikti kokybę, tai sukels neigiamą poveikį visai organizacijos veiklai ir greičiausiai prieštaraus organizacijos strategijai. Galimybę aprėpti visas organizacijos sritis, atskleidžia Edward Frazelle sukurtas metodas, kuris apima 4 kryptis: kokybę, reakcijos laiką, kainą, produktyvumą.

Planuojama, kad iki 2017 m. Lietuvoje bus sukurta moderni daugiarūšė transporto sistema, kuri savo techniniais parametrais ir paslaugų kokybe prilygs Europos šalims ir bus integruota į ES transporto sistemą bei veiksmingai prisidės prie ES interesų.

UAB „Baltic Express“ – sparčiai auganti ekspedicinė įmonė, gabenanti krovinius žemės, jūrų, geležinkelio ir kombinuotų transportų sistemomis. Bendrovės vartotojai yra tiek didelės, tiek mažos įmonės. Išskirtinis dėmesys, rūpestis kiekvienu vartotoju, lanksti kainų sistema – tai svarbiausios priežastys, dėl kurių klientai renkasi būtent šią įmonę.

Kadangi vienas iš įmonės tikslų yra gerinti klientų aptarnavimo kokybę, kurti naujas darbo vietas, todėl yra išskiriami keli įmonės padaliniai, kurie greitai ir kokybiškai stengiasi patenkinti klientų poreikius.

UAB „Baltic Express“ dirba apie 40 darbuotojų , kurių dauguma yra kvalifikuoti specialistai, turintys nemažą darbo patirtį transporto ekspedicinėje srityje. Labai svarbus kriterijus, atrenkant transporto vadybininkus – užsienio kalbos. Kuo daugiau ir įvairesnių kalbų darbuotojai moka, tuo geriau įmonei. Profesionalumas, atsakingumas, rūpestis vartotoju, novatoriškumas, nuolatinis tobulėjimas – savybės, kurios geriausiai apibūdina įmonės darbuotojus.

Įmonėje yra išskiriami keli padaliniai, kurie yra atsakingi už pervežimus į skirtingas vietoves, t.y. Šiaurės Europos grupė, Vidurio Europos grupė, Pietų Europos grupė, taip pat darbuotojai užsiimantys vietiniais pervežimais Lietuvoje. Kiekviename skyriuje dirba kvalifikuoti darbuotojai, kurie yra atsakingi už eksportą ar importą, tiesiogiai bendrauja su užsakovais, palaiko santykius su klientais. Pvz. Šiaurės Europos grupę sudaro keturi vadybininkai, kurių kiekvienas atskirai yra atsakingi už tam tikras šalis (Suomija, Danija, Švedija, Estija, Norvegija, Lenkija, Baltarusija, Turkija, Graikija, Latvija, Kaliningradas). Jie ieško naujų klientų, organizuoja kuo pelningesnius įmonei pervežimus, taip didindami UAB „Baltic Express“ įmonės pelną. Lygiai taip pat už atskiras šalis yra atsakingi kiti padaliniai, kurie kuruoja kitas šalis, tokias kaip: Belgija, Austrija, Bulgarija, Čekija, Slovakija, Vokietija, Olandija, Ispanija, Italija, Prancūzija ir t.t. Visi šie padaliniai tarpusavyje bendrauja. Visi jie siekia, kad kiltų įmonės pelningumas, konkurencingumas, kokybė bei darbo efektyvumas.

  • Logistika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2732 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 93 KB
  • Ekspedicinių įmonių veiklos procesų valdymo (suderinamumo) būdai ir gerinimo sprendimai
    10 - 4 balsai (-ų)
Ekspedicinių įmonių veiklos procesų valdymo (suderinamumo) būdai ir gerinimo sprendimai. (2015 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekspediciniu-imoniu-veiklos-procesu-valdymo-suderinamumo-budai-ir-gerinimo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:38