Ekspedijavimo įmonių informacinės sistemos projektas


Logistikos skaidrės.

Ekspedijavimo įmonių informacinės sistemos. Įvadas Ekspedijavimo procesas Informacinių paslaugų veiksniai Informacinės sistemos Programos ekspedijavimo įmonėse Išvados Literatūros sąrašas. Įvadas. Transporto sektorius susiduria su daugybe problemų eismo spūstys. Ekspedijavimo procesas. Tai fizinis prekių ar krovinių vežimas iš vieno geografinio taško į kitą. Informacinių paslaugų veiksniai. Laiko veiksniai Kokybės ir kiekybės neatitikimo veiksniai. Hermis- kontroliuoja krovinių srautus tarptautinių vežimų sektoriuje. Programos ekspedijavimo įmonėse. Programa SPEDA - Programa skirta transporto vadybininko-ekspeditoriaus operatyviai informacijai kaupti. Išvados. Kasmet augant transporto priemonių skaičiui. Batarlienė, N. 2011. Informacinės transporto sistemos.


Įvadas Ekspedijavimo procesas Informacinių paslaugų veiksniai Informacinės sistemos Programos ekspedijavimo įmonėse Išvados Literatūros sąrašas.

Tai fizinis prekių ar krovinių vežimas iš vieno geografinio taško į kitą. Ekspedijavimas apima plačias funkcijas, kurios padaro vežimą sudėtingu, daug kontroliuojama, darbo ir pastangų reikalaujančiu procesu. 5 pagrindiniai informaciniai veiksniai: Informacinių sistemų galimybės padidini vartotojų suinteresuotumą: (Informacinės sistemos gali paskatinti vartotoją naudotis tiekėjo tinklu, elektroninėmis sistemomis) Informacinių sistemų galimybė pakeisti konkurencijos lygį: (naudojant informacines sistemas galima taip ištobulinti produkto savybes, kad jos privers visiškai pasikeisti konkurencinę aplinką) Informacinių sistemų įtaka tiekėjų ryšių pusiausvyrai: (Informacinių sistemų plėtra tarp įmonių turi didelę įtaką bendradarbiavimui su tiekėjais.) Informacinių sistemų įtaka naujų produktų atsiradimui: (Įdiegus efektyvią informacinę sistemą įmonėje, galima patobulinti patį gamybos ar paslaugų teikimo procesą) Informacinių sistemų naudojimas naujų konkurentų įėjimui į rinką apriboti: (Sėkmingas įėjimo į rinką apribojimas ne tik pasiūlo naujas paslaugas, palankias vartotojui, bet taip pat sukuria naują paslaugų kokybę, pritraukiančią vartotojus. ).

Laiko veiksniai; Kokybės ir kiekybės neatitikimo veiksniai; Užklausos ir poreikio neatitikimo veiksniai Informacinių paslaugų įvertinimo veiksniai; Informacijos suvokimo veiksniai; Ekspedijavimo įmonių informacinių sistemų teikiama nauda: Potencialiai sumažintos įmonės sąnaudos; Sudaromos prielaidos pajamoms augti nedidinant įmonės; Didinamos pajamos mažinant įmonės dydį; Taupomas laikas; Padedama sumažinti operacijų sąnaudas;.

  • Logistika Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Vladislav
  • 9 puslapiai (723 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 225 KB
  • Ekspedijavimo įmonių informacinės sistemos projektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Ekspedijavimo įmonių informacinės sistemos projektas . (2017 m. Spalio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/ekspedijavimo-imoniu-informacines-sistemos-projektas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 11:46