El. lojalumą lemiantys veiksniai


Ekonomikos skaidrės. E. lojalumas ir jį lemiantys veiksniai. E. lojalumo samprata Veiksniai lemiantys vartotojų e. lojalumą E. lojalumo sistema Statistika. Kas yra e. lojalumas? Tai klientų įsipareigojimas nuolat pirkti tam tikrą produktą ar paslaugą iš tam tikro pardavėjo. Veiksniai lemiantys vartotojų e. lojalumą. E. kokybė. Naudojimo patogumas. Internetinės svetainės dizainas. Reagavimas. Pritaikymas individualiam vartojimui. Saugumas. E. pasitenkinimas. E. pasitikėjimas. E-parduotuvės lojalumo sistemos funkcijos. Pritraukti pirkėjus bei skatinti apsipirkti sekantį kartą. Lojalumo sistema. Akcijų modulis. Kokie rodikliai parodo, kad egzistuoja e. lojalumas? Naršytojų sugrįžimo dažnumas naršytojų praleidžiamas laikas tinklalapyje lankytojų atsiliepimai.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (111 žodžių)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1558 KB
  • El. lojalumą lemiantys veiksniai
    10 - 10 balsai (-ų)
El. lojalumą lemiantys veiksniai. (2015 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/el-lojaluma-lemiantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:21