Elastinio pasipriešinimo pratimai: indikacijos, kontraindikacijos, privalumai, trūkumai, atsargumo priemonės, dozavimo principai


Medicinos referatas. Įvadas. Elastinio pasipriešinimo pratimai. Pratimai atliekami su elastinio pasipriešinimo juostomis. Indikacijos. Kontraindikacijos. Elastinio pasipriešinimo pratimų privalumai. Elastinio pasipriešino pratimų trūkumai. Saugumo priemonės atliekant pratimus su elastiniu pasipriešinimu. Dozavimo principai. Išvados. Literatūra.


Kasdieniai užsiėmimai reikalauja raumenų jėgos, įskaitant lipimą laiptais, pirkinių krepšio kėlimas ar paprasčiausiai vienos kūno dalies judinimas, suteikiant pasipriešinimą (gravitacinis pasipriešinimas). Fitneso klubai dažniausiai siūlo sveikatingumo klubus ir treniruotes, gerinančias fizinę buklę, tačiau nurodo ir didelę svarbą aerobiniam grūdinimui. Nors širdies ir kvėpavimo ištvermė yra viena iš fitneso treniruotės dalių, ji padeda sumažinti širdies ligų riziką, mažina kraujo spaudimą, cholestorolio kiekį ir suteikia naudą sveikatai.

Tikslas. Aprašyti elastinio pasipriešinimo pratimus ir jų įpatybes.

Uždaviniai:

•Išanalizuoti šių pratimų indikacijas ir kontraindikacijas.

•Išsiaiškinti atsargumo priemones ir dozavimą.

•Aprašyti privalumus ir trūkumus. Išanalizuoti.

  • Medicina Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2144 žodžiai)
  • Kolegija
  • Medicinos referatai
  • Microsoft Word 61 KB
  • Elastinio pasipriešinimo pratimai: indikacijos, kontraindikacijos, privalumai, trūkumai, atsargumo priemonės, dozavimo principai
    10 - 4 balsai (-ų)
Elastinio pasipriešinimo pratimai: indikacijos, kontraindikacijos, privalumai, trūkumai, atsargumo priemonės, dozavimo principai. (2014 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/elastinio-pasipriesinimo-pratimai-indikacijos-kontraindikacijos-privalumai-trukumai-atsargumo-priemones-dozavimo-principai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:39