Elektrinio variklio technologija


Technologijų referatas.

Įvadas. Elektromobilio ateitis. Elektromobilių krovimo stotelės ir standartas. Hibridinių variklių technologijos. Elektromobilio baterijos. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Ilgiau nei šimtmetį elektromobiliai varžosi su vidaus degimo varikliais, tačiau iki pat šių dienų jiems nepavyko nuskinti nė vienos pergalės. Elektromobilių akumuliatoriai vis dar kainuoja pasakiškus pinigus, paprastas automobilis pilnu kuro baku gali įveikti kur kas tolimesnį atstumą nei vidutinis elektromobilis, o akumuliatoriaus pakrovimas trunka žymiai ilgiau nei degalų bako papildymas. Hibridiniai automobiliai taip pat skinasi į prieki, tačiau manoma, kad kaip ir elektromobiliai jie niekada netaps papuliarūs.

Darbo objektas – elektrinio variklio technologija.

Darbo tikslas - išnagrinėti elektrinio variklio technologija.

Informacijos šaltinių apžvalga: techninė literatūra, internetas.

Darbo metodika ir priemonės: apibendrinimas, duomenų analizė.

Eksploatavimo išlaidų atžvilgiu elektromobiliai yra itin patrauklūs, nes juose yra kur kas mažiau judančių detalių nei transporto priemonėse su vidaus degimo varikliais. Tiesa, kol kas vienintelė didelė problema – brangūs akumuliatoriai, kurie gana greitai nusidėvi.Pakitęs požiūris į nuosavas transporto priemones galėtų išspręsti ir neekonomines elektromobilių silpnybes: talpą, ribotą važiavimo atstumą ir ilgą akumuliatorių pakrovimo laiką.

Tradiciniai automobiliai gali gabenti keturis arba penkis keleivius, pilnu degalų baku įveikti kelis šimtus kilometrų ir pervežti pilną bagažinę krovinių. Vis dėlto šios automobilio savybės išnaudojamos labai retai. Pirkėjai įsigyja automobilius, kurie prisireikus gali nuvažiuoti ilgus atstumus, užpildyti visas keleivių sėdynes ir gabenti krovinius, nes nori apsidrausti ir žinoti, kad atsiradus reikalui galės patenkinti savo poreikius. Tuo tarpu didžiąją laiko dalį toks automobilis gabena vieną arba du asmenis, įveikia trumpus arba vidutinius atstumus ir negabena jokio krovinio.

Metodas 1- Įprastas elektros lizdas tiekiantis 230V įtampą. Laikas per kurį būtų pakrauta 24 kWh baterija – 7-8h. Šis metodas nereikalauja jokios papildomos infrastruktūros.

Metodas 4- Tiesioginės srovės (DC) krovimo metodas leidžiantis pasiekti 50 kW galią ir taip sutrumpinantis krovimo laiką iki mažiau nei 30 min (naudojant 24kWh bateriją).

Iš įprastinių elektromobilio krovimo būdų galima išskirti bevielį arba indukcinį krovimą. Tokiu būdu elektros energija į bateriją yra perduodama bevieliu būdu, pasinaudojant magnetinės indukcijos principu. Toks krovimo būdas nereikalauja jokių kištukų ar jungiklių – tiesiog reikia pasistatyti elektromobilį tiesiai virš krovimo įrenginio, tam dažniausiai automobilyje yra integruota sistema leidžianti pastatyti tiksliai reikiamoje vietoje [2].

  • Technologijos Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1848 žodžiai)
  • Technologijų referatai
  • Microsoft Word 893 KB
  • Elektrinio variklio technologija
    10 - 9 balsai (-ų)
Elektrinio variklio technologija. (2016 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektrinio-variklio-technologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:24