Elektromarkt verslo aplinkos analizė


Marketingo namų darbas. Įvadas. Įmonės pristatymas. Verslo aplinkos analizė. Pest analizė. Swot (ssgg) analizė. P marketingo kompleksas. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Šio darbo tikslas yra išanalizuoti UAB Elektromarkt įmonę pagal pateiktus užduotyje punktus. Pirmoje dalyje yra pateiktas bendras įmonės aprašymas: įmonės veikla, darbo specifika, darbuotojų skaičius, parduotuvių tinklo aprašymas ir pan. Sekančioje dalyje yra parengta verslo aplinkos analizė, iš kurios galima sužinoti įmonės stiprybes, silpnybes, galimybes, grėsmes (SWOT analizė), bei makroaplinkos tyrimą keturiais aspektais: politiniais, ekonominiais, socialiniais ir technologiniais (PEST analizė). Trečioje dalyje rodomas UAB Elektromarkt esamos situacijos 4P marketingo kompleksas kurį sudaro įmonės kontroliuojami marketingo kintamieji: produktas, kaina, vieta, rėmimas. Pabaigoje pateikiamos darbo išvados, aptariami darbo eigoje pasiekti tikslai, bei apibendrinami rezultatai.

Socialiniai veiksniai – klientų aptarnavimo kokybės augimas kuris padeda lengviau ir papraščiau susikalbėti bei suprasti ko klientas konkrečiai nori, ir ko jam reikia. Patogus demografinis išsidėstymas.

Technloginiai veiksniai – sparti technologijų raida; Norai ir galimybės investuoti daugiau siekiant gauti geresnės kokybės prekes.

  • Marketingas Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1309 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Elektromarkt verslo aplinkos analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Elektromarkt verslo aplinkos analizė. (2015 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektromarkt-verslo-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:26