Elektromechaninė pavara skirta krovinių kelimui


Inžinerijos kursinis darbas.

Užduoties analizė. Reikalavimų pagrindimas. Techninė užduotis. Sprendimų variantai. Parinkto varianto schema. Elektros variklio parinkimas ir kinematiniai skaičiavimai. A0 a3 a1 a. Tepimo parinkimas. Antikorozinės priemonės. Darbo sauga.


Elektromechaninė pavara skirrta krovinių kelimui. Keltuvas dirba atvirame . aplinkos drėgnumas atitinka naturalų aplinkos drėgnumo lygį. Korozinis poveikis priklauso nuo aplinkos drėgmės. Nuo atmosferos kritulių pavara yra apsaugota apsauginiu gabtu. Keltuvas nuo korozijos yra apsaugotas nitro dažų danga. Keltuvo gabaritai yra neribojami, tačiau pageidautina, kad jie butų galimai mažesni. Pavaros kampinis greitis yra nedidelis, todėl yra pageidautina naudotini sliekines pavaras. Elektrinė pavaros dalis – trifazis asinchroninis variklis. Variklis pasirenkamas pagal pageidaujamą galingumą. Jo sukimosi dažnis parenkamas priklausomai nuo mechaninės pavaros dalies perdavimo skaičiaus. Didėjant variklio rotoriaus sukimosi dažniui, didėja reikiamas perdavimo skaičius. Parenkant variklį su mažesniu rotoriaus sukimosi dažniu, mažėja variklio galios išnaudojimo koeficientas, bet mažėja ir reikiamas perdavimo skaičius, o tuo pačiu mažėja ir pavaros gabaritai.

Keltuvai yra gana pavojingi įrenginiai, todel saugumui užtikrinti elektromechaninėje pavaroje yra naudojami sliekračiai, kurie užtikrina stabdymą atbuline eiga. Taip yra išvengiama papildomų stabdymo mechanizmų, tuo pačiu pats keltuvas tampa kompaktiškesnis. Pavara yra sumontuota atvirame ore, todėl darbo aplinkos temperatura priklauso nuo esamų gamtinių darbo sąlygų.

Elektromechaninė pavara skirta krovinių kelimui. (2016 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektromechanine-pavara-skirta-kroviniu-kelimui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:54