Elektromechaninis vairo stiprintuvas


Tp://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1. Tp://translate.google.lt/translate_p?hl=ru.

Mechanikos skaidrės. Elektromechaninis vairo stiprintuvas. Stiprintuvo privalumai. Elektromechaninis vairo stiprintuvas su dviem krumpliaračiais. Elektromechaninio vairo stiprintuvo komponentai. Kontrolės sistemos struktūra. Stiprintuvo veikimo principas. Vairo pavara. Vairo kampo jutiklis (G85). Elektrinė vairo stiprintuvo dalis. Daviklio veikimo principas. Sukimo momento daviklis. Variklio greitčio daviklis (G28). Elektromechaninio stiprintuvo variklis (V187). Vairo valdymo blokas (J500). Stiprintuvo kontrolė lemputė (K161). Kontroliniai klausimai. Teisingi atsakymai.


Energijos sąnaudos naudojant elektromechaninį diską yra gerokai mažesnės nei hidraulinės pavaros stiprintuvui. Stiprintuvas veikia tik kai to reikia, o hidraulinė pavara, veikia nuolat. Elektromechaninis stiprintuvas sumažina kuro sąnaudas iki 0,2 litro 100 kilometrų. Nebereikalingi įprasti hidrauliniai komponentai: pavyzdžiui, siurbliai, žarnos, hidraulinis skystis, bakelis ir skysčio filtravimas. Sumažintas triukšmas, energijos suvartojimas vairavimui.

Elektromechaninio vairo stiprintuvo su dviem krumpliaračiais pagrindinės sudedamosios yra: Vairas ir pavara su vairo kampo jutiklis (G85),vairo kolonėlė, sukimo momento jutiklis ant vairo (J269), vairo mechanizmas, stiprintuvo variklis(V187), vairo mechanizmo valdymo blokas (J500).

Sukimo momento jutiklis ant vairo (J269) Elektros variklis (V187) Vairo valdymo blokas (J500) Varomasis vairo krumpliaratis. Sliekinė pavara. Stiprintuvo dantratis.

Vairo stiprintuvas pradeda veikti kai vairuotojas. pasuka vairą . 2. Vairo sukimo momentas perduodamas per pavarą, kuri sukasi pagal šio sukimo momento dydį. Sukimas matuojamas jutikliu G269, signalas iš jo patenka į vairo valdymo bloką J500. 3. Vairo pasukimo kampas matuojamas jutikliu G85, sukimosi greitis nustatomas pagal variklio alkūnnio veleno sukimosi greitį, matuojamas šis halo davikliu. 4. Valdymo blokas apskaičiuoja stiprintuvo sukimo vertę, vairo sukimo momentą, transporto priemonės greitį, variklio sūkių skaičių, vairo kampą ir greiti. atsižvelgiama į saugomas prietaiso atmintyje charakteristikas. Pagal skaičiavimo rezultatus keičiamas stiprintuvo sukimo momentas. 5. Vairo stiprintuvo sukimo momentas perduodamas per sliekinę pavara į varantįjį krumpliaratį, kuris lygiagrečiai veikia vairo pavaros dantratčio mechanizmą. 6. Taigi, valdymas vyksta nuo vairo stiprintuvo ir perduodamo vairo sukimo momento.

  • Mechanika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 17 puslapių (1126 žodžiai)
  • Mechanikos skaidrės
  • MS PowerPoint 2228 KB
  • Elektromechaninis vairo stiprintuvas
    10 - 5 balsai (-ų)
Elektromechaninis vairo stiprintuvas. (2015 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektromechaninis-vairo-stiprintuvas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:50