Elektromobilis


Mechanikos referatas. Elektromobilio pavyzdys. Akumuliatoriaus baterijų. Pagrindinai dalykai kuriuos reikia pakeisti ir pridėti , kad elektromobilis galetų judėti. Vandens šildytuvas. Tai gali buti ir kopiuteris kuris rodo kaip kinta akumuliatorių iškrovimas ir įkrovimas. Valdymas tokio elektromobilio yra paprastas. Ponteciometrai sujungti su akseleratoriaus trosu. Storas laidas kairėje jungia akumuliatorių batareikas su reguliatoriumi. Kintamos srovės reguliatorius pritaikytas kintamos srovės elektrovarikliui. Akumuliatoriaus baterijos. Indukcinę plokštelę. Nuolatinės srovės elektromašinos. Nuolatinės srovės mašinos veikimo principas. Variklio režims. Generatoriaus režimas. Skaičiavimo pavyzdys. Naudota literatūra.


Nieko nesiskiriantis elektromobilis nuo kitų benzininių automobilų

Sankabos sistema reikia išmontuoti, o automatine pavarų dėžę palikti ir perjunkti perjungėja į 2 pavarą.

Elektrovariklis įmontuotas šalia automatinės pavarų dėžes ir sujungtas su ja per specialų adapterį (perjungėją).

Elektros reguliatorius įmontuotas variklio vietoje ir gerai matosi atidarius automobilio variklio dangtį.

50kW reguliatorius paima 300v nuolatinės srovės ir į elektrosvariklį paduoda kintama trijų fazių 240v srovę

Penkiasdešimt 12 voltų švino-sieros rūgšties akumuliatlorių baterijų yra sumontuota po galine sėdyne. Taip padaroma 300v nuolatinė srovė

Mažesnis elektros variklis reikalingas tam kad sudaryti vakumą, kuris reikalingas stabžių, vairo stiprintuvui.

Tam kad akumuliatorių baterijos galėtų krautis šiame elektromobilyje yra įmontuotas įkrovėjas. Jo kištukas išvestas į elektromobilio paviršių ,ten kur standartiniame automobilyje pilami degalai. Reikia tik iš namų duoti 220v įtampą

Elektros kaina Vilniuje yra 0,27 Lt už kWh. Tai reiškia kad pilnai pakrauti mums reikės sumokėti 3,24 Lt. Taigi 1 kilometrui nuvažiuoti jis sunaudoja vidutiniškai 0,04 Lt, Tai yra daug pigiau negu tą patį atstumą nuvažiuoti su benzininiu varikliu. Aišku galima skaičiuotui ir eksplotacines sąnaudas (padangos, mechaninių mazgų tepimą, elektros laidų priežiūrą) tačiau kad ir kaip beskaičiuotume elekromobilio kilometro savikaina yra mažesnė. Akumuliatoriaus baterijos gali tarnauti apie 3 metus. Jeigu akumuliatoriaus vidutine kaina apie 130 Lt o reikia 50vnt. tai kas treji metai būna paildomų išlaidų 6500Lt, tai reiškia, per kad per 1 dieną mums išeina paildomų išlaidų- 5,9Lt. Jeigu per diena nuvažiuojame 80 km, tai viska susumavę gauname kad 1 km kaina yra 0,11Lt

Reguliatoriaus principas yra paprastas. Reguliatorius sujungtas su akumiliatoriaus baterijomis, elektrovarikliu ir potenciometru. Jeigu vairuotojas spaudžia akseleratoroiaus pedala tai reguliatorius iš akumuliatoriaus baterijų ima elektros energiją ir duoda 96v elektrovarikliui, jeigu akseleratoriaus pedalas atleidžiamas tai reguliatorius ima 0v elektros energijos.

Reguliatorius ima elektros energiją iš akumuliatoriaus baterijų ir tiekia į elektrovariklį. Akseleratoriaus pedalas yra sujungtas su dvejais potenciometrais (kintamas rezistorius), šie ponteciometrai sinčia sugnalą į reguliatorių, kokį energijos kiekį jis turi perduoti elekrovarikliui. Reguliatorius pagal ponteciometrų parodymus gali perduoti nuo 0v iki 240v (šiame autimobilyje).

  • Mechanika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2097 žodžiai)
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 1205 KB
  • Elektromobilis
    10 - 8 balsai (-ų)
Elektromobilis. (2015 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektromobilis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:42