Elektronikos prekių marketingas


Marketingo referatas. Įvadas. Marketingo aplinka. Mikroaplinkos ir makroaplinkos skirtumai. Makroaplinkos elementai. Marketingo kompleksas. Rinkos segmentavimas. Atlikto tyrimo duomenų analizė. Išvados.


Kiekvienais metais susidomėjimas elektronikos prekėmis bei jų tvarkymu mūsų šalyje vis didėja. Vis daugiau žmonių renkasi studijas susijusias su elektronika.

Pasaulyje vis labiau tobulėja elektronika, vis daugiau jos paslaugų ir prekių. Šiuo metu priklausomybė elektronikai tapo neišvengiama. Mes negalime gyventi be telefono, kompiuterio, televizoriaus ir daugybės kitų elektrinių prietaisų. Tai pat daug yra įdiegta paslaugų priklausančių nuo elektronikos (bankomatai, kasos aparatai ir kt. )

Elektroninių prekių sektorius - vienas iš sparčiausiai besivystančių ekonomikos sektorių. Tai ekonomikos dalis, kuri apima visas komercinių ir nekomercinių prekių rūšis. Naujos prekės išleidimas į rinką reikalauja iš įmonės ne tik didelių investicijų, kurios vėliau gali ir nepasiteisinti, bet ir išankstinio produkto konkurencingumo įvertinimo. Norint pasiekti ne tik greitą atsipirkimą bet ir pelno augimą ateityje, reikėtų nuodugniai ištirti pasirinktą rinką bei realistiškai nustatyti siūlomos prekės paklausos lygį. Kadangi ne visos elektronikos prekės yra pigios būtina ištirti jų populiarumą bei potencialių klientų susidomėjimą jomis. Būtent toks ir yra šio darbo tikslas.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (3096 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 263 KB
  • Elektronikos prekių marketingas
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektronikos prekių marketingas. (2013 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronikos-prekiu-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:00