Elektroninė duomenų bazė „EDB-SARMA“.


Edb.lt. Ganto lentele. Www.edb.lt. Ganto grafikas. Darbas sarma. Finansine analize pagal ganto grafika. Sarmos tinklo didejimas. Sarmos valdymo struktura. Duomenu bazes projektavimas elektroninei komercijai. ,,sarmos“ rinkodaros biudžetą 2010 m..

Vadybos projektas. Trumpas projekto „edb-sarma“ aprašymas. Projekto problemos / poreikio analizė. Projekto aplinkos analizė. Projekto tikslas ir uždaviniai. Laukiami projekto rezultatai. Projekto partnerystė. Projekto tikslinė grupė. Projekto planavimas ir biudžeto išlaidos:. Kalendorinis planavimas (ganto grafikas). Projekto komanda arba įgyvendinimo grupė. Išvados. Literatūra.


Pastaruoju metu, pasaulio ir žinoma Lietuvos organizacijas, įmones. Krečiant krizei ir didėjant visų veiklos sričių konkurencijai, situacijos minėtose organizacijose valdymas ir normalizavimas galimas pasitelkiant projektus jų iniciavimą, planavimą, rengimą, valdymą bei vykdymą, ir sėkmingą pabaigimą. Šiuo metu projektai įgauna naują prasmę, ir jų svarba nuolat didėja ne tik pasaulio bet ir Lietuvos organizacijose.

šiame darbe numatytas projektas yra priskiriamas prie naujų produktų / paslaugų kūrimo grupės, ir padės siekti parfumerijos ir kosmetikos salonų tinklo sarma strateginių tikslų Tobulinti finansų valdymą, plėtoti ir tobulinti produktų ir informacijos apie produktus valdymą, gerinti klientų ir partnerių aptarnavimą.

šis projektas priskiriamas ekonominių projektų tipui ir yra priskiriamas antrajam lygiui – nes tai bus paprastas ir neformalus projektas. Trumpalaikis (iki vienerių metų), ir įtraukiantis tik vieną organizaciją Parfumerijos ir kosmetikos salonų tinklą sarma. Esant rizikai, ir jei projektas būtų laiku neįvykdomas organizacija nenukentėtų. Be to pirmpagrindinė rengiamo projekto pavadinimu edb – sarma iniciavimo idėja kilo dėl vis didėjančios klientų paklausos užsisakyti ir rezervuoti, įsigyti, ar gauti išsamią informaciją apie atitinkamą prekę, jos kainą bei jos sudėtį internetu. Sumažinti skambučių srautą telefonu į tinklą, užduodant bereikalingų klausimų, tam netrukdant darbuotojų darbo. Atsižvelgiant į Lietuvos klientų poreikius, bei siekiant išsilaikyti ir įsitvirtinti rinkoje parfumerijos ir kosmetikos salonų tinklas sarma iniciavo projektą e(lektroninė)d(uomenų)b(azė) – sarma. Projekto idėja kilo analizuojant susidariusią situaciją Lietuvos prekybos rinkoje.

Konkuruojant su kitais parfumerijos ir kosmetikos tinklais Lietuvoje, bei atsižvelgiant į klientų poreikius ir į vis labiau augančią bei populiarėjančią elektroninę internetinę prekybą Lietuvoje.

Tikimasi, kad projekto idėja ir jos įgyvendinimas padės išspręsti numatytus parfumerijos ir kosmetikos salonų tinklo sarma plėtros strateginius tikslus.

Pagrindinė projekto problema – dėl išaugusios konkurencijos, ekonominės situacijos, bei išpopuliarėjusios intparfumerijos ir kosmetikos salonų tinklo sarma klientai ir darbuotojai bus pagrindiniai projekto vartotojai. Numatytas projektas bei projekto veiklos klientus bei darbuotojus paveiks tiesiogiai. Numatoma, kad sukūrus elektroninę duomenų bazę bus užpildyta dar viena niša, pardavimų rinkoje. Klientai galės patogiai rinktis prekes, bei jas įsigyti.

  • Vadyba Projektai
  • 2011 m.
  • 9 puslapiai (1294 žodžiai)
  • Vadybos projektai
  • Microsoft Word 18 KB
  • Elektroninė duomenų bazė „EDB-SARMA“.
    8 - 3 balsai (-ų)
Elektroninė duomenų bazė „EDB-SARMA“. . (2011 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronine-duomenu-baze-edb-sarma.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:33