Elektroninė komercija (2)


Verslo referatas. Įvadas. Elektroninės komercijos samprata. Elektroninės komercijos formos. Elektroninė parduotuvė. Elektroninė birža. Elektroniniai aukcionai. Elektroninės nebankinės paslaugos. Elektroninės bankininkystės paslaugos. Elrktroninės komercijos privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūra.


Problema: elektroninės komercijos atsiradimas sparčiai keičia pasaulį. Tradicinė komercija, tokia kaip tradicinės parduotuvės, biržos, aukcionai, bankai praranda savo reikšmę, jų vietas užima pigesnės ir greitesnės komercijos formos internete. Taigi verslininkai susiduria su dilema – ar verta persikelti kibernetinį pasaulį. Vartotojai taip pat vis dažniau renkasi vykdyti kasdienius darbus internetu, tačiau dažnai jie nėra tikri ar galima pasitikėti viskuo, kas randama internete, jie bijo būti apgauti.

Darbo objektas: elektroninė komercija.

Darbo tikslas: apžvelgti elektroninę komerciją.

Darbo uždaviniai:

1.Aptarti elektroninės komercijos sampratą.

2.Išsiaiškinti ir plačiau pakalbėti apie pagrindines elektroninės komercijos formas.

3.Nustatyti elektroninės komercijos privalumus ir trūkumus.

  • Verslas Referatai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (3611 žodžių)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Elektroninė komercija (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektroninė komercija (2). (2014 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronine-komercija-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:30